Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Elkészült a világ legértékesebb márkáinak listája: az Apple verhetetlennek tűnik, a techszektor egyébként is erős, és alig találni olyan nagy céget, amely ne tudott volna erősíteni az eggyel korábbi listához képest.
Óriásit nőtt a világ legértekesebb márkáinak értéke, de akármit is csináljanak a Top100-as lista 2. és 99. helye között álló cégek, az Apple-t képtelenek megközelíteni. Az Interbrand most tette közzé a legértékesebb 100 márka listáját, ezen
az első öt az Apple, a Microsoft, az Amazon, a Google és a Samsung,
vagyis első ránézésre is egyértelmű, hogy a techszektor mennyire nyomasztó fölényben van. Hát még ha azt is hozzátesszük, hogy a legjobban álló cégek értéke mind két számjegyű növekedést mutatott az elmúlt évben.
Az Apple még az összes többitől is látványosan elkülönül: 482 milliárd dollárra becslik az értékét, míg a listán második Microsoft 278 milliárd dollárt ér. A listán ötödik Samsung márkaértéke már 100 milliárd dollár alatt van, ahhoz pedig, hogy egy cég bekerülhessen a legjobb százba, 5,49 milliárd dollár értékre van szükség.
A legjobb nem techcég a listán a hatodik helyezett Toyota. Az autógyárak egyébként is jól állnak, a százas listán 15-en vannak ott közülük; a legjobb tízbe még a Mercedes-Benz fért be, utánuk a Tesla és a BMW következik a 12-13. helyen. Ennyire sok cég a legjobb százba egyetlen más iparágból sem került be.
A százas listára három olyan cég került fel, amely az előző összesítésben még nem volt a 100 között: az Airbnb (54.), a Red Bull (64.) és a Xiaomi (84.). A legnagyobb növekedést, 32 százalékosat a Microsoft, a Tesla és a Chanel mutatta be, de majdnem ugyanennyivel növekedett a Ferrari és a Lego márkaértéke is.
A legjobb száz között mindössze hét olyan cég volt, amelynek csökkent a márkaértéke a legutóbbi összesítés óta: a Facebook, az Intel, a Pampers, a H&M, a Gillette, a Danone és a Canon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.