"Az Y és a Z generáció erre nagyon fogékony" - De mi az az insurtech?

Az Y és a Z generáció fogyasztási, kommunikációs és közösségi szokásait ma már teljes mértékben meghatározzák a digitális és online megoldások. Sok szektor alkalmazkodott ehhez, a biztosítások terén viszont – az ágazat sajátosságaiból is adódóan – nehezebb kiaknázni minden lehetőséget. Az insurtech megoldások ezen változtathatnak. Páros interjúnk Imre Katával, a CHERRISK kommunikációs vezetőjével, és Zámbó Annával, a cég kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group PR igazgatójával.

Republic Group Republic Group






GVH: A Telekom 0 forintos telefonreklámjai megtévesztőek voltak
 

GVH: A Telekom 0 forintos telefonreklámjai megtévesztőek voltak

A Magyar Telekom a 0 forintért kínált telefonokhoz drágábban adja az előfizetést, így a vásárló végeredményben nem az akciós áron veszi a telefont – közölte a GVH egy vizsgált ügyben, amely ezért 670 millió forintra büntette a szolgáltatót. A cég szerint nem követtek el jogsértést.

hvg.hu hvg.hu