Nyaraljon izgalmasabban, mint Orbán Viktor a távoli horvát szigeten, delfinekkel és földalatti labirintussal
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
A fogyasztók egyre kiábrándultabbak a televízió által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ám továbbra is rendkívül hűségesek kedvenc műsoraikhoz – derül ki egy most elvégzett felmérés. Mi magarok több tévét nézünk, de válogatósabban, mint az európai átlag.
Az Accenture által végzett Globális Műsorszolgáltatási Fogyasztói Felmérés célja volt elemezni az emberek fogyasztását és sugárzott tartalomhoz való viszonyulását több globális piacon, valamint megvizsgálni, hogyan alkalmazkodnak az új tartalomszolgáltatási módszerekhez.
A felmérés szerint különböző országokra és régiókra különböző fogyasztói magatartás jellemző. Az átívelő trendek lehetnek globálisak, de a helyi megvalósítás helyi ismereteket igényel és a gyorsan változó fogyasztói ízlés, elvárás és vágyak tudatosságát.
“Az egy kaptafára épülő digitális szolgáltatás nem fog működni. Nem véletlen, hogy a legnagyobb tartalom-előállítók felvásárlások sorát végzik a feljövőben lévő piacokon, hozzáférést keresve a fejlesztésekhez, tudáshoz és tartalmakhoz – egyrészt, hogy azokat helyileg hasznosítsák, másrészt, hogy újrahasznosítsák őket világszerte a fejlett és a feljövőben lévő piacokon.” - mondja Orosz Zoltán az Accenture partnere, a magyarországi irodájának rendszerintegráció és technológiai üzletági igazgatója.
"Mindez Magyarországon is érvényes" - fejti ki. "A Szonda Ipsos 2007-ben publikált nézettségméréssel kapcsolatos kutatása szerint a magyar tévénézési szokások sok tekintetben egybevágnak a nemzetközi tapasztalatokkal, ugyanakkor a bevonódás tekintetében, például a britektől eltérően, nálunk már kora délután nagyon magas értéket ér el, s ez kitart egészen a késő esti órákig.
Egyáltalán, a nemzetközi összehasonlítást alapul véve mi magyarok világviszonylatban nemcsak sok időt töltünk a képernyő előtt, de kifejezetten figyelünk is arra, amit nézünk. Ez nemcsak a műsorkészítők, vagy a hirdetők számára lehet lényeges szempont, de a terjesztési piac számára is".
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
Lapunk korábbi moszkvai tudósítóját Kacskovics Mihály Béla kérdezte.