szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bútorlánc Malmőben nyíló új áruházának szeretett volna hírverést csapni a közösségi szájt segítségével - olvasható az Addict blogon.

Ehhez a Facebook címkézési lehetőségét használták fel. A közösségi oldalra feltöltött képeken ugyanis kijelölhetünk területeket, amelyekhez megjegyzéseket fűzhetünk. A kampány első lépéseként a cég létrehozott egy profilt a boltvezető, bizonyos Gordon Gustavsson nevére, aki két hét alatt 12 képet töltött fel az áruház berendezett szobáiról. A játék abból állt, hogy a felhasználók megkaphatták azokat a bútordarabokat, amiket először címkéztek fel nevükkel a képen. A kampány hatására a boltvezető rengeteg követőt gyűjtött össze a Facebookon - olvasható a blogon, ahol egy kampánybemutató videón meg is nézhetik az akció főbb lépéseit.

Magyar gratulált Orbánnak a csütörtöki interjúhoz, majd vitára hívta

Magyar gratulált Orbánnak a csütörtöki interjúhoz, majd vitára hívta

Ikerkísérletben vizsgálták az étrend-kiegészítők hatékonyságát

Ikerkísérletben vizsgálták az étrend-kiegészítők hatékonyságát

Kiállhat-e egy hívő keresztény ember az LMBTQ-közösség mellett? 

Kiállhat-e egy hívő keresztény ember az LMBTQ-közösség mellett? 

VSquare: Trumpék április elején közölték a magyar kormánnyal, hogy „nem aktuális” az adóügyi megállapodás

VSquare: Trumpék április elején közölték a magyar kormánnyal, hogy „nem aktuális” az adóügyi megállapodás