szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bútorlánc Malmőben nyíló új áruházának szeretett volna hírverést csapni a közösségi szájt segítségével - olvasható az Addict blogon.

Ehhez a Facebook címkézési lehetőségét használták fel. A közösségi oldalra feltöltött képeken ugyanis kijelölhetünk területeket, amelyekhez megjegyzéseket fűzhetünk. A kampány első lépéseként a cég létrehozott egy profilt a boltvezető, bizonyos Gordon Gustavsson nevére, aki két hét alatt 12 képet töltött fel az áruház berendezett szobáiról. A játék abból állt, hogy a felhasználók megkaphatták azokat a bútordarabokat, amiket először címkéztek fel nevükkel a képen. A kampány hatására a boltvezető rengeteg követőt gyűjtött össze a Facebookon - olvasható a blogon, ahol egy kampánybemutató videón meg is nézhetik az akció főbb lépéseit.

Öngyilkosságot kísérelt meg az olasz tanár, aki Meloni lányának halálát kívánta a közösségi oldalán

Öngyilkosságot kísérelt meg az olasz tanár, aki Meloni lányának halálát kívánta a közösségi oldalán

Orbán szövetségese felrúgta a holland kormánykoalíciót, új választás jöhet

Orbán szövetségese felrúgta a holland kormánykoalíciót, új választás jöhet

Egy bozótosban vetett véget az életének a hajdúböszörményi gyilkosság elkövetője

Egy bozótosban vetett véget az életének a hajdúböszörményi gyilkosság elkövetője

A bíróság szerint Rogánék jogellenesen kezelték az oltásra regisztráltak személyes adatait

A bíróság szerint Rogánék jogellenesen kezelték az oltásra regisztráltak személyes adatait