szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bútorlánc Malmőben nyíló új áruházának szeretett volna hírverést csapni a közösségi szájt segítségével - olvasható az Addict blogon.

Ehhez a Facebook címkézési lehetőségét használták fel. A közösségi oldalra feltöltött képeken ugyanis kijelölhetünk területeket, amelyekhez megjegyzéseket fűzhetünk. A kampány első lépéseként a cég létrehozott egy profilt a boltvezető, bizonyos Gordon Gustavsson nevére, aki két hét alatt 12 képet töltött fel az áruház berendezett szobáiról. A játék abból állt, hogy a felhasználók megkaphatták azokat a bútordarabokat, amiket először címkéztek fel nevükkel a képen. A kampány hatására a boltvezető rengeteg követőt gyűjtött össze a Facebookon - olvasható a blogon, ahol egy kampánybemutató videón meg is nézhetik az akció főbb lépéseit.

Akcióban a SPHEREx: elindult a NASA űrtávcsöve, ami az univerzum keletkezését kutatja

Akcióban a SPHEREx: elindult a NASA űrtávcsöve, ami az univerzum keletkezését kutatja

Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak

Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak

Nagy István aggódott, hogy nem írt-e véletlenül alá valamit a minisztérium korrupciós ügyében

Nagy István aggódott, hogy nem írt-e véletlenül alá valamit a minisztérium korrupciós ügyében

Megszólalt Orbán boszniai szerb szövetségese, akinek az előállítására kiadták a parancsot

Megszólalt Orbán boszniai szerb szövetségese, akinek az előállítására kiadták a parancsot