szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog ismét egy szívhez szóló reklámot mutat be olvasóinak.

Társadalmi célú reklámfilmet készített az angliai Sussex Safer Roads Partnership, amely a biztonsági öv használatára hívja fel az emberek figyelmét - olvasható az Adrenalin blogon. Az Öleld meg az életet című kampány 90 másodperces filmjében nincs vér, nincs sikítozás és megcsonkított testek, nincsenek szomorú hozzátartozók és tragikus jelenetek. A szpot mégis olyan hatást gyakorol az emberre, hogy szinte könnyezni támad kedve. Vajon a humoros vagy a sokkoló reklám jobb a biztonságos vezetés kommunikálásában? - teszi fel a kérdést a blogger. Ha kíváncsi a reklámra, kattintson!
Milyen Chrome fut a gépén? Lehet, hogy hamarosan önnél is leáll egy csomó funkció

Milyen Chrome fut a gépén? Lehet, hogy hamarosan önnél is leáll egy csomó funkció

Kiderült: a Huawei chipje dolgozik az iparágat felforgató kínai mesterséges intelligencia mögött

Kiderült: a Huawei chipje dolgozik az iparágat felforgató kínai mesterséges intelligencia mögött

Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?

Hogyan lehet ép ésszel megúszni a közlekedést a nagyvárosban?

„Most csak azt érzem, hogy fáj” – drámai végjátékban bukta el a vb-negyeddöntőt a férfi kéziválogatott

„Most csak azt érzem, hogy fáj” – drámai végjátékban bukta el a vb-negyeddöntőt a férfi kéziválogatott