szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog ismét egy szívhez szóló reklámot mutat be olvasóinak.

Társadalmi célú reklámfilmet készített az angliai Sussex Safer Roads Partnership, amely a biztonsági öv használatára hívja fel az emberek figyelmét - olvasható az Adrenalin blogon. Az Öleld meg az életet című kampány 90 másodperces filmjében nincs vér, nincs sikítozás és megcsonkított testek, nincsenek szomorú hozzátartozók és tragikus jelenetek. A szpot mégis olyan hatást gyakorol az emberre, hogy szinte könnyezni támad kedve. Vajon a humoros vagy a sokkoló reklám jobb a biztonságos vezetés kommunikálásában? - teszi fel a kérdést a blogger. Ha kíváncsi a reklámra, kattintson!
Egy orosz propaganda-videóban rakétával lövik ki a nyugati Mikulást

Egy orosz propaganda-videóban rakétával lövik ki a nyugati Mikulást

A rendőrség figyelmeztetést adott ki a szabad romániai határátlépés miatt

A rendőrség figyelmeztetést adott ki a szabad romániai határátlépés miatt

A Fidesz pártcsaládra lelt az idén, de Orbánéknak nem osztottak lapot az EU-ban

A Fidesz pártcsaládra lelt az idén, de Orbánéknak nem osztottak lapot az EU-ban

Magyar kontra Orbán: Lassult a Tisza áradása, de így van esély rá, hogy 2026-ban megelőzze a Fideszt

Magyar kontra Orbán: Lassult a Tisza áradása, de így van esély rá, hogy 2026-ban megelőzze a Fideszt