szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog ismét egy szívhez szóló reklámot mutat be olvasóinak.

Társadalmi célú reklámfilmet készített az angliai Sussex Safer Roads Partnership, amely a biztonsági öv használatára hívja fel az emberek figyelmét - olvasható az Adrenalin blogon. Az Öleld meg az életet című kampány 90 másodperces filmjében nincs vér, nincs sikítozás és megcsonkított testek, nincsenek szomorú hozzátartozók és tragikus jelenetek. A szpot mégis olyan hatást gyakorol az emberre, hogy szinte könnyezni támad kedve. Vajon a humoros vagy a sokkoló reklám jobb a biztonságos vezetés kommunikálásában? - teszi fel a kérdést a blogger. Ha kíváncsi a reklámra, kattintson!
Elképesztő McLaren F1 GTR-t készített egy magyar fiatal

Elképesztő McLaren F1 GTR-t készített egy magyar fiatal

Nagy Márton szerint Matolcsy utánanyúlt és megpróbálta ellehetetleníteni, de Orbán megmentette

Nagy Márton szerint Matolcsy utánanyúlt és megpróbálta ellehetetleníteni, de Orbán megmentette

Megunta várakozást, épített egy Tesla Roadstert egy amerikai ezermester

Megunta várakozást, épített egy Tesla Roadstert egy amerikai ezermester

Spanyolországban fogták el a paloznaki plébános gyilkosának társát

Spanyolországban fogták el a paloznaki plébános gyilkosának társát