Mennyi regisztrációval twitterezzünk?
2010 és a mobil előretörése
Az Online marketing blog írójának véleménye szerint 2010 a mobil és a közösségi megoldások éve lesz.
Steve Jobs esete a bannerekkel
Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.
Parlamenti pártok a hálózat csapdájában
Barack Obama sikerén felbuzdulva itthon is kötelességüknek érzik a politikai tanácsadók, hogy a netre tereljék ügyfeleiket. Az Egyesült Államokban 2008-ban bevált módszereknek viszont nyomát sem látjuk Magyarországon.
Itthon nem működik a területi alapú online hirdetés
Az Online Marketing blog szerzője bemutatja, miért nem működik Magyarországon az interneten keresztül történő, területi alapú célzott hirdetés.
Reklámcsend a kampánycsend mintájára?
Az Online marketing blog a választási kampányról és a reklámokról ír aktuális bejegyzésében.