szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miközben sokan még azon vakaróznak, vajon kell-e nekik Facebook vagy Twitter, vannak olyanok, akiknél már az a kérdés: elég-e az egy felhasználóval történő regisztráció? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

Ha a cégnél van egy-két "erős ember", akik egyébként is jelen vannak saját nevükön, érdemes lehet egy céges felhasználót is regisztrálni. Ezzel kicsit el lehet különíteni a hivatalos és a magánéleti csiripeléseket, miközben ráadásként több felhasználót is el lehet érni. Természetesen ilyenkor egymást tudják erősíteni az egy céghez tartozó felhasználók: a céges bejegyzést bátran lehet újraosztani - véli Berényi Konrád. További tanácsokért látogasson el az Online Marketing blogra.
hvg.hu Napi merítés

Steve Jobs esete a bannerekkel

Az Online marketing blog szerint Steve Jobs, az Apple vezetője annyira nem kedveli a flash alapú programokat, hogy szándékosan hagyja ki fontosabb termékeiből.

hvg.hu Tech

Parlamenti pártok a hálózat csapdájában

Barack Obama sikerén felbuzdulva itthon is kötelességüknek érzik a politikai tanácsadók, hogy a netre tereljék ügyfeleiket. Az Egyesült Államokban 2008-ban bevált módszereknek viszont nyomát sem látjuk Magyarországon.

Várkonyi Andrea milliárdos lett

Várkonyi Andrea milliárdos lett

Három darabban jön a Stranger Things utolsó évada, bejelentették a premierdátumokat

Három darabban jön a Stranger Things utolsó évada, bejelentették a premierdátumokat

Elon Musk: Mondtam a kis X-nek, hogy gyerünk, üss meg! Erre megütött

Elon Musk: Mondtam a kis X-nek, hogy gyerünk, üss meg! Erre megütött

Se greenwashing, se greenhushing: tilos mellébeszélni, amikor egy cég meghatározza ESG-céljait

Se greenwashing, se greenhushing: tilos mellébeszélni, amikor egy cég meghatározza ESG-céljait