szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

Ennek a folyamatnak az egyik tökéletes példája a Sony Vaio legújabb kampánya, ami egészen máshogy építkezik, mint ahogy azt egy reklámtól várná az ember. Összegyűjtöttek egy csapat tehetséges diákot, akik a maguk területén kiemelkedők, és megbízták őket azzal, hogy 30 nap alatt egy Vaio segítségével tervezzenek és építsenek meg egy rakétát, amely képes elhagyni a Föld légterét, és kirepül az űrbe. Őket követhetjük nyomon 30 napon keresztül, élő dokumentumfilmhez hasonlóan, betekintést nyerve egy izgalmas világba - írja a blog szerzője. További részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el az Addict blogra.
hvg.hu Napi merítés

Halott kislánnyal a rák ellen

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

Lépéshátrányban a határon túli szavazatokért: Sulyok Tamás Csíksomlyón

Lépéshátrányban a határon túli szavazatokért: Sulyok Tamás Csíksomlyón

Gyökeresen átalakul a Windows alapszolgáltatása

Gyökeresen átalakul a Windows alapszolgáltatása

Mit találnak ki manapság a 14-18 évesek azért, hogy jobban éljenek?

Mit találnak ki manapság a 14-18 évesek azért, hogy jobban éljenek?

Vonatok, kórházak működése múlik még mindig Windows XP, sőt Windows 3.1 és DOS rendszereken

Vonatok, kórházak működése múlik még mindig Windows XP, sőt Windows 3.1 és DOS rendszereken