Nem elég, ha egy szerkesztőség jelen van a közösségi weben. Tenni is kell valamit!
A médiának alkalmazkodnia kellene a Google lépéséhez
A Google a napokban indította a Chrome Web Store névre keresztelt szolgáltatását, amelyhez a médiának minél gyorsabban alkalmazkodnia kell - véli a Médiablog írója.
Változóban a hírfogyasztási szokásaink
A napi gyakorlatból tudjuk, érezzük, hogy átalakul az emberek "hírdiétája". Más forrásokból, másképpen nyerik információikat, mint korábban. Ezeket a sejtéseinket erősíti most meg a Pew Research Center szeptember 12-én közreadott jelentése - olvasható a Médiablogon.
Ellenőrizze az interneten megjelent információkat!
Az internetre az ír, aki akar és azt ír, amit akar. Nincsenek többé "kapuőrök" és egyre ritkábban találkozni olvasószerkesztőkkel. Az eredeti környezetüktől elszakadt, gyakran teljesen kontextus nélküli információdarabkák egyre sűrűbb információ- és tévinformáció-felhőt alkotva keringenek körülöttünk. De hogyan lehet ellenőrízni a információk valódiságát? A Médiablog ezt mutatja be.
A Facebook és a média mára összenőtt
Nem olyan régen még sokan furcsálva néztek azokra, akik segítségül hívták az oldaluk népszerűsítéséhez a Facebook közösségi oldalt. Mára ez teljesen megváltozott, a média és a Facebook összenőtt. De mit tudunk tenni, ha kezdők vagyunk? A Médiablog segítő jobbot nyújt.
Mennyit ér egy cikk?
A kérdésre a választ a hagyományos, papír alapú médiában nehéz pontosan megmondani, nem úgy a digitális világban - írja a Médiablog szerzője.
Elérkezett az érintőképernyős média kora
A kattintgatás és a görgetés teljes tévedés volt. A navigációnak ezek a módjai ellentétesek az emberi természettel, ezért az érintőképernyő sokkal emberibb, segítségével jobban el lehet merülni a tartalomban - olvasható a Médiablogn.
Mire használja a média a Facebookot?
A Facebook-gőzhenger halad előre, egyelőre megállíthatatlannak tűnik. A globális felhasználók száma a napokban elérte az 500 milliót, a Facebook szinte valamennyi piacon az élen jár. Ezek után érthető, hogy a média is megpróbálkozik a Facebookba kapaszkodni - írja a Médiablog szerzője.
Miért éri meg a Twittert használni?
Miért jó, ha használjuk a Twittert? Miért kell vért izzadnunk, hogy sok követőt szedjünk össze? Hogyan térül meg a csiripelésbe fektetett energia? A Médiablog egy tanulmányt mutat be, amely ezekre a kérdésekre adja meg a válaszokat.