szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Svájc egy teljesen más országimázs filmmel rukkolt elő: a kampány fókuszában a városlátogatások állnak, így a vidéket traktorosokkal népszerűsíti.

A film a svájci turisztikai hivatal történetének legdrágább reklámkampányának része, amit a héten indított el a szervezet. A nyári országimázs-kampány célja nem meglepő módon az, hogy minél több turistát csábítson az országba, a költsége 48 millió svájci frank, azaz majdnem tízmilliárd forint. A kampány fókuszában a városlátogatások állnak, a kedves kampányfilm főszereplői Sebi és Paul, a hegyekben élő két paraszt, akik egy élményekkel teli, mókás kis napot töltenek a városban. A filmet megtekintheti a Szívlapát blogon.
hvg.hu Napi merítés

Elkészült a Coca-Cola új karácsonyi reklámja

Elkészült a Coca-Cola Snow globe című karácsonyi kampánya, amelyet 90 országban fognak vetíteni. Az ünnepi kampányfilm november 21-én debütál majd Angliában, de a reklámfilmzene már most is elérheő Shake-up Christmas néven - olvasható a Szívlapát blogon.

hvg.hu Napi merítés

Magyar bronzérem a Cannes-i reklámfesztiválon

Bronzérmet nyert a Kun Judit - Deme Dániel kettős a Cannes-i reklámfesztivál Young Lions versenyének cyber kategóriájában. Közös munkájukat 35 csapat közül a harmadik legjobbnak ítélte a zsűri - olvasható a Szívlapát blogon.

Zelenszkij Putyin tűzszünetéről: 30 óra elég a címlapokra, de a békének csak 30 nap adhatna esélyt

Zelenszkij Putyin tűzszünetéről: 30 óra elég a címlapokra, de a békének csak 30 nap adhatna esélyt

Darabokra tépheti a gravitáció a Tejútrendszer szomszédját

Darabokra tépheti a gravitáció a Tejútrendszer szomszédját

Zelenszkij: Az oroszok tűzszünet látszatát keltik, miközben folytatják katonai tevékenységüket

Zelenszkij: Az oroszok tűzszünet látszatát keltik, miközben folytatják katonai tevékenységüket

Csak most derült ki valami jó a szörnyű pusztítást okozó, dinoszauruszokat elsöprő aszteroidáról

Csak most derült ki valami jó a szörnyű pusztítást okozó, dinoszauruszokat elsöprő aszteroidáról