szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Svájc egy teljesen más országimázs filmmel rukkolt elő: a kampány fókuszában a városlátogatások állnak, így a vidéket traktorosokkal népszerűsíti.

A film a svájci turisztikai hivatal történetének legdrágább reklámkampányának része, amit a héten indított el a szervezet. A nyári országimázs-kampány célja nem meglepő módon az, hogy minél több turistát csábítson az országba, a költsége 48 millió svájci frank, azaz majdnem tízmilliárd forint. A kampány fókuszában a városlátogatások állnak, a kedves kampányfilm főszereplői Sebi és Paul, a hegyekben élő két paraszt, akik egy élményekkel teli, mókás kis napot töltenek a városban. A filmet megtekintheti a Szívlapát blogon.
hvg.hu Napi merítés

Elkészült a Coca-Cola új karácsonyi reklámja

Elkészült a Coca-Cola Snow globe című karácsonyi kampánya, amelyet 90 országban fognak vetíteni. Az ünnepi kampányfilm november 21-én debütál majd Angliában, de a reklámfilmzene már most is elérheő Shake-up Christmas néven - olvasható a Szívlapát blogon.

hvg.hu Napi merítés

Magyar bronzérem a Cannes-i reklámfesztiválon

Bronzérmet nyert a Kun Judit - Deme Dániel kettős a Cannes-i reklámfesztivál Young Lions versenyének cyber kategóriájában. Közös munkájukat 35 csapat közül a harmadik legjobbnak ítélte a zsűri - olvasható a Szívlapát blogon.

Kamuvideó terjed az interneten Kulja Andrásról, a Tisza EP-képviselőjéről

Kamuvideó terjed az interneten Kulja Andrásról, a Tisza EP-képviselőjéről

Oroszország és Magyarország újabb együttműködéseken dolgozik, ősszel lesz a bizottsági ülés

Oroszország és Magyarország újabb együttműködéseken dolgozik, ősszel lesz a bizottsági ülés

Így lesznek nyitva a boltok a pünkösdi hosszú hétvégén

Így lesznek nyitva a boltok a pünkösdi hosszú hétvégén

A rakparton, és egy Széll Kálmán téri dohányboltban is tűz ütött ki

A rakparton, és egy Széll Kálmán téri dohányboltban is tűz ütött ki