szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legtöbb fiatal számára a múzeumlátogatás unalmas program, ezért nem is mennek múzeumba, csak ha kötelező. Ezt az iskolás korosztályt célozta meg egy lengyel kampány az okostelefonok és egy speciális kód, az úgynevezett QR segítségével.

A lengyelországi kiállításra látogatók okostelefonnal beszkennelik a festményeket és ekkor megjelenik a kiterjesztett valóság a szemük előtt, életre kel a múzeum.

Az eljátszott jelenetek, történetek révén sokkal közelebb kerülhetnek az alkotások a diákokhoz, akik így jobban kezdik értékelni a művészetet és a látottak jobban megmaradnak emlékezetükben - olvasható a Sociatimes.hu oldalon. Kíváncsi, hogy néz ez ki a valóságban? A Social Times oldalon található videóból megtudhatja.

20 milliárd dollárért venné meg MrBeast a TikTok amerikai üzletágát

20 milliárd dollárért venné meg MrBeast a TikTok amerikai üzletágát

Pisilős mesével próbálta bepalizni a rendőröket a szuhogyi sikkasztó

Pisilős mesével próbálta bepalizni a rendőröket a szuhogyi sikkasztó

„Óriási segítség volt, hogy A brutalistát Budapesten forgattuk” – interjú az Oscarra jelölt Felicity Jonesszal és Guy Pearce-szel

„Óriási segítség volt, hogy A brutalistát Budapesten forgattuk” – interjú az Oscarra jelölt Felicity Jonesszal és Guy Pearce-szel

Örül, hogy meleg a tél? Várja csak ki, milyen lesz az augusztusi negyven fokban!

Örül, hogy meleg a tél? Várja csak ki, milyen lesz az augusztusi negyven fokban!