szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Annak idején nagy port kavart a Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkája, amelynek köszönhetően a...

Annak idején nagy port kavart a Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkája, amelynek köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával ragadó interaktív reklámot kapott: mi magunk vagyunk a főszereplők (nemünk, nevünk, még Facebook azonosítónk alapján is változik a történet), és a netes lejátszó pedig teljesen új funkciókat kap, ahol a gombokat nyomogatva a cselekményt visszük előre. Végül pedig az egész YouTube szétesik - ide kattintva lehet kipróbálni az élményt, az alábbi videó csak ízelítő:


Ezután a Tipp-Ex egy javítófestékeket gyártó cég is belevágott az interaktív reklámélmény kiterjesztésébe, ők egy szabadon alakítható történettel igyekeztek megfogni a nagyérdeműt.

Az IKEA tehát nem ismeretlen területen próbálhatta ki magát, de így is sikerült felülmúlniuk az elvárásokat. A cég az Egyesült Királyságban indította útjára legújabb kampányát, amelynek lényege a közösségi lakberendezés. Korunk, nemünk és családi állapotunk fényében (az is számít, hogy mennyi ideje élünk együtt és van-e gyerek) hamarosan el is készül egy hálószoba fényképe (persze IKEA bútorokkal berendezve), ahol aztán szabadon választhatjuk ki az elemeket, azok színeit, majd azonnal meg is vásárolhatjuk, ami nekünk tetszik. Érdemes kipróbálni az élményt, egészen már, mint egy hatalmas áruházban lődörögni. Az alábbi videó csak reklám, kattintson ide az interaktív élményhez.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!