Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
A kínaiak dühe nem csitul, úgy érzik, a Malaysia Airlines és a maláj hatóságok elhallgatják előlük az MH370-es járat március 8-i eltűnésének körülményeit. Olyan nagy és közkedvelt cégek csatlakoztak a tiltakozókhoz, mint az eLong, az LY.com, a Qunar és a Mango.
Kínában a vezető utazási irodák többsége bejelentette, hogy nem értékesít jegyet a Malaysia Airlines járataira. Néhány neves színész, énekes pedig a malajziai áruk bojkottjára hívott fel.
A kínaiak dühe nem csitul, úgy érzik, a Malaysia Airlines és a maláj hatóságok elhallgatják előlük az MH370-es járat március 8-i eltűnésének körülményeit. Az utazási irodák ki is mondták, addig bojkottálják a légitársaságot, amíg a "teljes igazságot" nem közlik velük, "magyarázatot nem adnak az áldozatok hozzátartozóinak és a kínai embereknek".
Olyan nagy és közkedvelt cégek csatlakoztak a tiltakozókhoz, mint az eLong, az LY.com, a Qunar és a Mango. A cégek közleményben hirdették ki lépésük okát, s a jelek szerint az online közösség nagy része üdvözölte az irodák lépését, sok ezren kommentálták, továbbították a honlapokon szerepeltetett állásfoglalást. Egyben jelezték, rokonszenvük jeleként utazásaikkor a jövőben is ezeket az irodákat fogják előnyben részesíteni. A Ctrip.com-nál, az ország legnagyobb online utazási irodájánál ugyanakkor az értékesítési csoport ellenállásán megbukott a bojkott. Ezért voltak, akik nyilvánosan bírálták is a vállalatot.
Ezzel egy időben híres hazai színészek, köztük a díjnyertes Csang Ce-ji és Csen Kung mikroblogjukon ugyancsak keményen bírálták az eltűnt Boeing 777-essel kapcsolatos kommunikációt és a malajziai termékek bojkottjára hívtak fel. Csang szerint "a maláj kormány megsértette a világot", "politikai manőverekkel foglalkozik az élet tisztelete helyett". A bejegyzéseket Najib Razak miniszterelnök bejelentése váltotta ki, amikor közölte, hogy a gép az Indiai-óceánba veszett. Csen "bohóckodó kerteléssel és hazugsággal" vádolta meg a malajziai illetékeseket, s a bojkott mellett megfogadta, hogy nem utazik többet Malajziába.
Napokkal ezelőtt hozzátartozók százai tüntettek Malajzia pekingi nagykövetsége előtt szintén az igazságot követelve. A családtagok egy része ezt megelőzően szinte önkívületi állapotba került a miniszterelnök bejelentésének hatására. Kuala Lumpúrban közben fogadkoznak, hogy mindent megtesznek az érintettek pontos tájékoztatása érdekében. Erre Pekingből hivatalosan is több ízben felszólították a maláj hatóságokat.
A hivatalos média pénteken arról számolt be, hogy az Indiai-óceán déli részén, ahol a gép roncsainak fellelhetőségét valószínűsítik, fél tucat katonai és civil hajó kutatja a területet. A helyszínen van Kína egy jégtörője, a Hszüelung és csatlakozott a flottához a Hszianjanghung 10-es 4500 tonnás kutatóhajó is, amely idén januárban készült el. A beszámolók szerint a mélytengeri kutatásokra is alkalmas vízi jármű 12 ezer tengeri mérföldet, vagyis több mint 22 ezer kilométert képes megtenni egyszeri "tankolással".
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M1-es autópálya és Esztergom között tervezett M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.