szerző:
MTI/hvg.hu
Tetszett a cikk?

"Ne tegyen senkit a mosógépbe!" - ez a mondat nyerte az idei figyelmeztetéscetli bajnokságot az Egyesült Államokban.

A nyertes figyelmeztetés után járó 500 dollárt egy detroiti ruhatisztító tulajdonosa, Bob Wilkinson kapta. Patti Andresen-Shew, az Alliance Laundry Systems LLC marketingigazgatója szerint előfordult már, hogy egy kisgyermek bemászott egy ruhatisztító gépébe, majd egy nála idősebb gyermek pénzt dobott a gépbe, amely így beindult.

A döntőbe jutottak között volt a "Ne szárítsa mobiltelefonját mikrohullámú sütőben!", amely egy telefonon virít, és amely a harmadik lett. Ugyancsak az élmezőnybe jutott - és végül ezüstérmet kapott - a 150 jelölt közül a "Ne használjon égő gyufát vagy öngyújtót a benzinszint ellenőrzéséhez!" Tiszteletdíjat kapott az a telefonkönyv, amelyre ráírták: "Kérjük, ne olvassa autóvezetés közben!"

A fogyasztói figyelmeztetések krémje amúgy könyvbe gyűjtve is megjelent a következő címmel: "Mielőtt összecsukja a babakocsit, győződjön meg róla, hogy kivette belőle a gyereket!"

A képtelen figyelmeztetéseknek amúgy megvan a szülőokuk: az amerikaiak imádnak pert indítani - mondván, "nem figyelmeztettek, hogy..." -, a termékek gyártói pedig igyekeznek bebiztosítani magukat ez ellen.

Az azeri elnök ismét Oroszországot okolta a repülőgépbaleset miatt

Az azeri elnök ismét Oroszországot okolta a repülőgépbaleset miatt

Eldőlt már a készpénz és a bankkártya "csatája"?

Eldőlt már a készpénz és a bankkártya "csatája"?

Paolo Sorrentino ugyanazzal dolgozik, mint az istenek – legújabb csodatételének tárgya Nápoly

Paolo Sorrentino ugyanazzal dolgozik, mint az istenek – legújabb csodatételének tárgya Nápoly

Az időskor nem láthatatlan

Az időskor nem láthatatlan