Tetszett a cikk?

Ellentmondásnak tűnik, mégis az a tendencia, hogy a luxusmárkák igyekeznek minél elérhetőbbé válni mindenki számára és ehhez az egyik legjobb eszközük pont az internet.

Ha meg akarnánk határozni a luxus legfontosabb jellemzőit, az egyik, ami mindenkinek eszébe jutna valószínűleg a minőség mellett az elérhetetlenség lenne. A luxus kevesek kiváltsága, sokan pont ezért is hajlandóak érte sokat fizetni, de ez a tendencia változni látszik. A trend nem újkeletű, pontosan ezért hozott létre számos luxusmárka olcsóbban értékesített almárkákat, ezért gyártanak a nagy divatházak parfümöket és napszemüvegeket, de a gazdasági világválság bizonyos cégeket arra késztetett, hogy minden eddiginél nyitottabban kommunikáljanak. Persze még mindig akadnak olyan brandek, mint például az Hermés, amely egyfajta elefántcsonttoronyba zárkózva éli az életét, de aki több éves előjegyzéses várólistával rendelkezik a legnészerűbb termékeire, annál talán ez érthető is.

A life-style.hu cikkének folytatását ide kattintva olvashatja el.

Lengyel elnökválasztás: éjjel fordult a kocka, a jobboldali Karol Nawrocki nyert

Lengyel elnökválasztás: éjjel fordult a kocka, a jobboldali Karol Nawrocki nyert

Repülőrajt helyett lassan recessziót várnak a magyar cégvezetők

Repülőrajt helyett lassan recessziót várnak a magyar cégvezetők

Lengyel elnökválasztás: túl szoros az eredmény, még nem biztos a liberális győzelem

Lengyel elnökválasztás: túl szoros az eredmény, még nem biztos a liberális győzelem

Öngyilkosságot kísérelt meg az olasz tanár, aki Meloni lányának halálát kívánta a közösségi oldalán

Öngyilkosságot kísérelt meg az olasz tanár, aki Meloni lányának halálát kívánta a közösségi oldalán