szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A legtöbben csak csodálhatjuk, és mindössze negyvenen mondhatják majd magukénak a jelenleg sok tekintetben toplistás csodajárművet, a Bugatti Veyron Super Sportot, amelyet nemrég mutattak be a nagyközönségnek. Álmodozni róla legalább ingyen is lehet.

Újra a csúcsra tör, 102 éves történetének legszebb és legsikeresebb időszakát idézi a Bugatti személyautó márka. A múlt század elején, a mai Franciaország területéhez tartozó elzászi Molsheimben létrejött cég az exkluzív, nagy teljesítményű autókra összpontosított. A gépkocsifajta megszületésében elsődleges szerepe volt alapító névadójának, az olasz származású Ettore Bugatti (1881-1947) tervezőnek, akit szakmájában ma is zseniként emlegetnek. A cég történetének virágzó szakaszai – például nagy sikerek az autóversenyzésben –, majd válságos periódusai után – a második világháborút követően tönkrement – ma, vagyis 1998 óta a Volkswagen-csoport birtokában van a Bugatti Automobiles SAS.

A folytatást fotókkal, videókkal ide kattintva tudja elérni.

Autonews.ru

 

„Ha a szemem láttára írná valaki, akkor ötöst kapna” – magyartanár a ChatGPT verselemzéséről

„Ha a szemem láttára írná valaki, akkor ötöst kapna” – magyartanár a ChatGPT verselemzéséről

Szintet lépett az egyik kémprogram – jelszót kér, ha törölni próbálja. De túl lehet járni az eszén

Szintet lépett az egyik kémprogram – jelszót kér, ha törölni próbálja. De túl lehet járni az eszén

Románia szigorított a száj- és körömfájás elleni óvintézkedéseken

Románia szigorított a száj- és körömfájás elleni óvintézkedéseken

A háború óta Magyarország sokkal önellátóbb lett földgázból, már a közel teljes önellátás sem lenne elérhetetlen cél

A háború óta Magyarország sokkal önellátóbb lett földgázból, már a közel teljes önellátás sem lenne elérhetetlen cél