Szex és horror: íme a legdurvább Agent Provocateur-szpot
Az Agent Provocateur horrorisztikus reklámmal hirdeti Soirée Gold fehérnemű-kollekcióját. A betiltást fontolgatja a brit reklámhatóság, de az csak olaj a tűzre.
A horror és a szex valahogy mindig összetartozott. Az Agent Provocateur szóvivője szerint valójában azért, mert régen csak az ijesztő mozifilmekben jelenhetett meg a testiség. Ma már nincs ezzel gond, 12-es karikával is nézhetjük a seggrázást koradélután. Nem csoda hát, ha a fehérneműgyáróknak egyre durvább kisfilmekkel kell előrukkolniuk, hogy portékájukra valaki odafigyeljen. A nevezett márka profi ebben. 2001-ben Kylie Minogue bikaülése például olyan provokatívra sikeredett, hogy a BBC letiltotta a szexis, ám szexista tartalmat. Ezek után további 360 millióan nézték meg a túlfűtött reklámot, és az Agent Provocateur tarolt.
Sporot űz azóta is a cég a botránykeltésből, vagy viccet. Tavaly például Paz de la Huerta ciki mellbimbó-villantásából kreáltak művészi szpotot, most pedig a horrorfilmek alapelemeit használták fel Soirée Gold kollekciójuk népszerűsítése érdekében. Van benne pongyolás nő (Pszihó), süket telefon (Sikoly), slow motion (Twin Peaks), vérszívó macák (Drakula), és persze sok-sok bőr, illetve fel- és altesti kerekded forma. A végére pedig az áldozaton a Hammer House of Horror című brit horrorsorozat által ihletett alsóneműben éled újra a halott menyasszony.
Az ASA (Adverising Standards Authority) végül zöld utat adott a reklámnak, mert úgy vélték, annyira nem ijesztő - számol be a Daily Mail