szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Ezekből válogatott egy csokorra valót a média Bisztró oldala.

Ezekből válogatott egy csokorra valót a média Bisztró oldala. A leginkább erőszak- és dohányzásellenes print hirdetések azt a célt szolgálják, hogy erős képi világukkal napjainkban is jelenlévő problémákra hívják fel a figyelmet.

Katt ide a többi képért.

„Iszom egy pohár bort, és beájulok a tévé előtt" – 10 tévhit az alvászavarról

„Iszom egy pohár bort, és beájulok a tévé előtt" – 10 tévhit az alvászavarról

Közel 1,2 millióan írták alá az abortuszt támogató európai uniós polgári kezdeményezést

Közel 1,2 millióan írták alá az abortuszt támogató európai uniós polgári kezdeményezést

„Na, ezt jól megkaptuk…” – cinikus választ írt a tankerület egy szülői panaszra

„Na, ezt jól megkaptuk…” – cinikus választ írt a tankerület egy szülői panaszra

Szállást is adhat a Lidl a munkavállalóknak

Szállást is adhat a Lidl a munkavállalóknak