Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"fa8d7a10-f726-4885-af26-7ecf8a246796","c_author":"hvg.hu","category":"kkv","description":"Hétfő este tisztújítás történt a KAVOSZ Széchenyi Kártya Program Zrt-nél (KAVOSZ).","shortLead":"Hétfő este tisztújítás történt a KAVOSZ Széchenyi Kártya Program Zrt-nél (KAVOSZ).","id":"20241126_Parragh-Laszlo-kavosz-tisztujitas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/fa8d7a10-f726-4885-af26-7ecf8a246796.jpg","index":0,"item":"8ea37600-2e6d-4fd4-9717-7e752192571e","keywords":null,"link":"/kkv/20241126_Parragh-Laszlo-kavosz-tisztujitas","timestamp":"2024. november. 26. 08:01","title":"Újabb fontos pozíciót veszített el Parragh László","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"5dd9aef0-e18d-46e0-9294-f344936626e1","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"A gyermek combja eltört a zuhanás következtében, a járókelők találtak rá az utcán, és hívták a mentőket.","shortLead":"A gyermek combja eltört a zuhanás következtében, a járókelők találtak rá az utcán, és hívták a mentőket.","id":"20241126_Egy-budapesti-gyermekotthon-masodik-emeleterol-esett-ki-egy-kisfiu","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/5dd9aef0-e18d-46e0-9294-f344936626e1.jpg","index":0,"item":"db1c6d4e-5e51-4742-bef8-eaf688dff87d","keywords":null,"link":"/itthon/20241126_Egy-budapesti-gyermekotthon-masodik-emeleterol-esett-ki-egy-kisfiu","timestamp":"2024. november. 26. 14:02","title":"Egy budapesti gyermekotthon második emeletéről esett ki egy kisfiú","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"a2df2576-bb78-4459-bb64-5a0e88944b90","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Fugatto néven mutatta be az Nvidia azt a mesterséges intelligenciát, amit a cég szerint számos területen lehet majd hasznosítani.","shortLead":"Fugatto néven mutatta be az Nvidia azt a mesterséges intelligenciát, amit a cég szerint számos területen lehet majd...","id":"20241126_nvidia-fugatto-mesterseges-intelligencia-hang-zene-szoveg-generalasa","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/a2df2576-bb78-4459-bb64-5a0e88944b90.jpg","index":0,"item":"cb6fa882-31d0-47e6-a387-be9aa9659924","keywords":null,"link":"/tudomany/20241126_nvidia-fugatto-mesterseges-intelligencia-hang-zene-szoveg-generalasa","timestamp":"2024. november. 26. 17:03","title":"Elkészült a „hangok svájci bicskája”, bármilyen szövegből hangot készít az Nvidia","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"0e551cfc-3d3e-4db2-97bb-f8eda1645cf0","c_author":"Dobszay János","category":"360","description":"Érzelmi okokból csak az ember tud sírni, de hogy mikor élünk szervezetünk e gyógyhatású leleményével, azt nagyban befolyásolja a társadalom, amelyben élünk. Amely ma már elnézőbb ugyan a férfikönnyekkel szemben, de nem igazán tud mit kezdeni vele. Milyen jótékony hatásai vannak a könnyeknek? Sokat vagy keveset sírnak nemzetközi összehasonlításban a magyarok? És vajon azok sírnak-e, akiknek minden okuk megvan rá?","shortLead":"Érzelmi okokból csak az ember tud sírni, de hogy mikor élünk szervezetünk e gyógyhatású leleményével, azt nagyban...","id":"20241126_hvg-konnyeivel-kuszkodo-siras-erzelmi-elfojtas-ferfi-konnyek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/0e551cfc-3d3e-4db2-97bb-f8eda1645cf0.jpg","index":0,"item":"22a5590f-9ee4-44f4-b695-f514418831c7","keywords":null,"link":"/360/20241126_hvg-konnyeivel-kuszkodo-siras-erzelmi-elfojtas-ferfi-konnyek","timestamp":"2024. november. 26. 19:30","title":"Egy férfi akkor sem sírhat, ha fáj, pedig a könny nemcsak nyugtat, hanem fájdalmat is csillapít","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"033c7cf5-8e9f-4c59-82b2-2d99e38abbda","c_author":" Egészségértés Díj","category":"brandcontent","description":"Nemcsak tanulnak és foglalkoznak a beteg gyerekekkel, de azzal, hogy velük vannak a kórházban, a gyógyulásukat is segítik azok a fiatal önkéntesek, vagyis Amigók, akik immáron tíz éve járják ezeket az intézményeket. Az Amigos a gyerekekért Alapítvány megálmodójával és vezetőjével, Forgács-Fábián Sárával, valamint a vállalati adományszervezésért felelős Amigóval, Mikó Annával beszélgettünk az alapítványról, amely nemrég komoly szakmai díjat nyert.","shortLead":"Nemcsak tanulnak és foglalkoznak a beteg gyerekekkel, de azzal, hogy velük vannak a kórházban, a gyógyulásukat is...","id":"20241126_Amigos-a-gyerekekert-alapitvany-interju-egeszsegertes-dij-2024-AIPM","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/033c7cf5-8e9f-4c59-82b2-2d99e38abbda.jpg","index":0,"item":"a7936543-5103-4e31-bbf8-b131371aa3bd","keywords":null,"link":"/brandcontent/20241126_Amigos-a-gyerekekert-alapitvany-interju-egeszsegertes-dij-2024-AIPM","timestamp":"2024. november. 26. 07:30","title":"„Az elmúlt tíz évben több tízezer gyerek életére voltunk hatással”","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":true,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":true,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"75d01b25-c797-4862-8957-d8029d92a43f","c_author":"Sztojcsev Iván","category":"gazdasag","description":"A 2015-ös szint dupláján jár a lakásbérlés díja, az akkori háromszorosán a lakásár. Így aztán nem csoda, hogy nagyon magas számok jöttek ki, amikor megmérték, mennyire sok család számára jelent brutális anyagi terhet a rezsi, a lakásbérlés vagy a törlesztőrészlet kifizetése – mutatta be a Habitat for Humanity.","shortLead":"A 2015-ös szint dupláján jár a lakásbérlés díja, az akkori háromszorosán a lakásár. Így aztán nem csoda, hogy nagyon...","id":"20241127_lakas-berles-rezsi-hitel-habitat-ingatlan-jelentes-lakhatas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/75d01b25-c797-4862-8957-d8029d92a43f.jpg","index":0,"item":"dbb7bad6-e2a1-4e7b-b744-d01a4a0c3754","keywords":null,"link":"/gazdasag/20241127_lakas-berles-rezsi-hitel-habitat-ingatlan-jelentes-lakhatas","timestamp":"2024. november. 27. 13:00","title":"Tíz lakásbérlő magyarból négynek az összes jövedelme majdnem felét elviszi a bérleti díj és a rezsi","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"49e9ef11-72a3-4dd3-9aa9-c2405bd10257","c_author":"Nemes Nikolett","category":"360","description":"Magyarországon leginkább kampányszerűen tematizálja a kormány a reproduktív jogokkal kapcsolatos kérdéseket, amelyekről a társadalom egy részének nincs kiforrott véleménye – emiatt sem mindegy, hogy milyen keretezésben találkoznak ezekkel a témákkal az emberek – mutat rá egy friss kutatás. Az is kiderül belőle, hogy az abortusz megítélésében nem vagyunk elmaradva az európai átlagtól, többségükben még a vallásosak és a kormánypártiak sincsenek a tiltás mellett. A nők támogatóbbak a férfiakhoz képest, ugyanakkor az ítélkezés és az infantilizálás a nőgyógyászati ellátás során is előjöhet, a sürgősségi fogamzásgátlóról pedig még mindig él az a tévképzet, hogy a terhesség megszakítására jó. ","shortLead":"Magyarországon leginkább kampányszerűen tematizálja a kormány a reproduktív jogokkal kapcsolatos kérdéseket, amelyekről...","id":"20241126_abortusz-kutatas-21-kutatokozpont-patent-egyesulet-fogamzasgatlas-magyarorszag-72-oras-tabletta","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/49e9ef11-72a3-4dd3-9aa9-c2405bd10257.jpg","index":0,"item":"bb3e9224-051f-460f-a068-b8078297b2ad","keywords":null,"link":"/360/20241126_abortusz-kutatas-21-kutatokozpont-patent-egyesulet-fogamzasgatlas-magyarorszag-72-oras-tabletta","timestamp":"2024. november. 26. 06:30","title":"A nők nem azért döntenek az abortusz mellett, mert „nincs jobb dolguk”","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"5a390a98-7cfe-45e6-be5c-c3aac28ce8f8","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"A három ország fiataljainak választói kedvét összehasonlító kutatás szerint Magyarországon a legkevésbé aktívak a 30 év alattiak.","shortLead":"A három ország fiataljainak választói kedvét összehasonlító kutatás szerint Magyarországon a legkevésbé aktívak a 30 év...","id":"20241126_Republikon-kutatas-demokracia-helyzete-fiatalok-politikai-reszvetel-lengyelorszag-olaszorszag-magyarorszag","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/5a390a98-7cfe-45e6-be5c-c3aac28ce8f8.jpg","index":0,"item":"7ebd4aa7-d6e1-41f6-ae60-496a57836818","keywords":null,"link":"/itthon/20241126_Republikon-kutatas-demokracia-helyzete-fiatalok-politikai-reszvetel-lengyelorszag-olaszorszag-magyarorszag","timestamp":"2024. november. 26. 11:42","title":"Republikon: A demokrácia helyzete a legnagyobb probléma a magyar fiatalok szerint","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
A közösségi oldal statisztikáit eddig csak egyetlen oldalon lehetett követni, nemrégiben azonban létrejött egy kifejezetten a magyar Facebook-felhasználók viselkedését vizsgáló oldal is. A Facebooker nevű oldalról megtudhatjuk, hogy a magyarok szerint melyik a legnépszerűbb márka, közéleti személyiség, vagy éppen rajzfilmfigura a közösségi oldalon.
A Webisztán blogon múlt héten jelent meg a hír, hogy az Imagefactory kommunikációs ügynökség elindította a kifejezetten magyar vonatkozású Facebook-aktivitás elemzését lehetővé tévő oldalát. A Facebooker toplistáin többek között ismert magyar márkák, sajtótermékek, ismert emberek, vagy éppenséggel teljesen absztrakt kategóriák (Köszi, nem dohányzom, A magyar lányok a legszebbek, stb.) szerepelnek.
A Facebooker statisztikái szerint a közösségi oldalon létrehozott rajongói csoportok tagjainak létszáma alapján a magyarok legkedveltebb márkája egyértelműen a Túró Rudi, amelynek több mint kétszázezren csatlakoztak virtuális klubjához. A tipikus magyar édességet az McDonald’s gyorsétterem hálózat rajongói követik 119 ezer rajongóval. Ezután a Milka csokoládé, illetve a siófoki Coke Club klubjai következnek, sorrendben 66, illetve 56 ezer lelkes támogatóval. A Nike Football Hungary csoportja az ötödik 38 ezer követővel, míg érdekességképpen a hatodik helyet szintén a Túró Rudi égisze alá tartozó Pöttyös Guru számára létrehozott saját klub szerezte meg 36 ezer rajongóval. Bár nem konkrét márkához kapcsolódik, a Facebooker a nyolcadik helyen rangsorol egy ingyen üzemanyagot ígérő nyereményjátékot, amelynek csoportjához 33 ezren csatlakoztak, szorosan a nyomában a Katy Perry énekesnő budapesti videoklip forgatását népszerűsítő klub jön 31 ezerrel. Az élboly utolsó két helyére a Nokia Magyarország (29 ezer) és a T-Mobile (26 ezer) fért be.
Miért rajongunk a márkákért?
A Social Media Examiner weboldalon október végén jelent meg az ExactTarget és a CoTweet tanulmányainak ismertetése, amely arra kereste a választ, hogy a fogyasztók hogyan és miért fejezik ki rajongásukat egy-egy termék, vagy szolgáltatás iránt.
A felmérésben résztvevők 43 százaléka csatlakozott legalább egy vállalat, vagy márkanév rajongói klubjához a közösségi oldalon. A Facebook-felhasználók 40 százaléka pedig azért csatlakozik egy-egy márka, vagy termék rajongói csoportjához, hogy kedvezményekhez jusson, illetve minél előbb értesüljön a közelgő promóciós ajánlatokról. További 39 százalék pedig az ismerősei felé szeretné kommunikálni, hogy milyen márkákat kedvel. A válaszadók 34 százaléka azért nyomja meg a Like gombot, hogy figyelemmel kísérje az adott cég tevékenységét, míg 33 százalék tájékozódik ezen a módon a közelgő új termékek bevezetéséről. A felmérésben résztvevők közül azonban csupán 17 százalék mondta, hogy nagyobb a valószínűsége annak, hogy olyan cég termékét válassza, amelynek rajongói klubjához csatlakozott a Facebookon is.
Korcsoportok megoszlása a Facebook felhasználók körében
Facebakers.com
A válaszadóknak csupán 23 százaléka követi az adott márkákat a Twitter mikroblogon is, és mindössze 10 százalékuk iratkozott fel a szóban forgó cégek hírleveleire.
A különböző korcsoportok tagjainak száma a közösségi oldalon
Facebakers.com
„A felhasználók arra használják a Facebookot, hogy kapcsolatban maradjanak a barátaikkal, szórakozást keressenek és a különféle márkákkal való interakción keresztül kifejezzék önmagukat ismerőseik számára – ezek a tényezők pedig rendkívül jó táptalajt jelentenek a különböző vírusmarketing-kampányoknak” - magyarázta Jeff Rohrs, az ExactTarget kutatócsoportjának vezetője. „Ha a cégek képesek megfelelő módszerekkel elérni a rajongókat, soha nem látott lehetőségük van, hogy mobilizálják a támogatóikat és rajtuk keresztül megközelítsék az ismerőseiket is.”
Rajzfilmfigura a második legnépszerűbb „arc”
A híres emberek kategóriájában nem csak élő személyek, sőt, nem csak emberek szerepelnek, hiszen a Facebookernél itt jegyzik például Overdose-t, a sikeres magyar versenylovat. Igaz, a magyar Seabiscuitnek kikiáltott négylábú csak a lista 33. helyére tudott felkapaszkodni, hatezer rajongóval. A legnépszerűbb Kiss Ádám humorista lett, 169 ezer rajongóval, őt azonban egyből egy rajzfilmfigura követi. A Magyar Népmesék című rajzfilmsorozat Kőleves című epizódjában szereplő Babi néninek ugyanis különös kis kultusza alakult ki a magyar internetezők körében, talán ez magyarázza, hogy 114 ezres klubjával még az egyik legismertebb magyarhoz, Puskás Ferenchez képest is több mint dupla annyi rajongója van, mint a legendás labdarúgónak, aki 54 ezerrel a harmadik helyre fért be a legnépszerűbb hírességek között. A lista negyedik helyén szintén egy humorista, a Showder Klubból ismert Bödőcs Tibor áll 50 ezer rajongóval, holtversenyben egy újabb rajzfilmfigurával, az ugyanennyi Facebookozót „meghódító” Mézga Aladárral.
Meglepő, de csak a hatodik hely jutott az X-Faktor tehetségkutató szívtiprójának, Király L. Norbertnek 49 ezer rajongóval. A hetedik helyen a fiatalabb korosztály egyik bálványa, Fluor Tomi áll 39 ezer rajongóval, szorosan a nyomában a VIVA zenetévé műsorvezetője Ben végzett 37 ezerrel. A halhatatlan Hofi Gézát a kilencedik helyre juttatta 43 ezer rajongója, míg a szintén a Showder Klubban feltűnt humorista, Kovács András Péter a tízedik lett 23 ezerrel.
Érdekesség, hogy a most futó Megasztár című tehetségkutató egyik ígéretes versenyzője, Kállay-Saunders András csupán 9 ezer rajongót tudott összegyűjteni, míg Radnóti Miklós költő klubjához több mint tízezren csatlakoztak. Igaz, ehhez képest a tévémaci rajongói csoportja 12 ezerrel mindkettőjüket maga mögé utasítja.
A kabaré műfajának képviselői nem véletlenül szerepelnek ilyen gyakran a hírességek listáján, a médiatermékek kategóriáját ugyanis toronymagasan a Showder Klub vezeti 193 ezer rajongóval, amely egyébként az összesítésben a második legnépszerűbb magyar vonatkozású csoport a közösségi oldalon. A második helyre a Rádió 1 került 145 ezerrel, míg a dobogó harmadik helyén a Beugró című improvizációs kabaréműsor került, amelynek rajongói feltehetően a tévéműsor mostoha sorsa miatt csatakoztak a közösségi oldalon létrehozott klubhoz (a Beugró összesen négy tévécsatornát járt meg, az m1-et, a TV2-t, a Cool TV-t, ismétléseit pedig a Comedy Central adta). A Sláger rádió felszámolása is bizonyára sok rajongót hozott Bochkor Gábor és Boros Lajos Bumeráng című műsorának, amely 85 ezer rajongót tudott Facebook-csoportjába gyűjteni. A zenetévék versenyében jelenleg a VIVA áll nyerésre, 78 ezer rajongójával ugyanis pont megelőzi az MTV Hungary-t, amelynek eddig 61 ezer embert sikerült becsalogatni a közösségi oldalon létrehozott klubjába. A hetedik helyen a RiseFM rádióadó áll 61 ezer felhasználóval, míg mindössze ezer fővel kevesebb rajongót gyűjtött össze a Játék határok nélkül című vetélkedő, amelynek az újraindításáért indított petíció részeként jött létre a közösségi oldal rajongói csoportja. A tizedik helyen az ezüstérmes Rádió 1 Disco*Shit című műsora került, ezzel a rádióadó (legalábbis részben) a közösségi marketing egyik leghatékonyabb gyakorlatát valósítja meg, amely az idei Internet Hungary szakmai konferencián a Facebakers.com alapító Jan Rezab előadásában is szóba került.
Rezab cége egyébként valamelyest más kritériumok alapján osztályozza a rajongói csoportokat, a Facebakers statisztikáiban ugyanis összeolvadnak a márkanevek és a médiatermékek népszerűségi mutatói. Ettől függetlenül itt is a Túró Rudi végzett a lista élén, az ezüstérmet a Showder Klub, míg a harmadik helyet a Rádió 1 szerezte meg. A lista negyedik helyén a már említett McDonald’s klub áll, míg az ötödik a Milka, hatodik az MTV Hungary zenetévé, a hetedik pedig a Nike Football Hungary. A legnépszerűbb márkanevek tízes felsorolásának utolsó három helyére a Nokia, meglepetésre a Critical Mass Hungary biciklis felvonulás, illetve a T-Mobile került be.
Több mint kétszázan csatlakoztak pár óra alatt ahhoz a Facebook-csoporthoz, amely tiltakozik az Alkotmánybíróság jogköreit csorbító fideszes parlamenti javaslatok ellen.
Eddig a Facebaker oldalán követhettük, hogy mely magyar médiatermékek, brandek, és általában: Facebook-oldalak a legnépszerűbbek a magyarok körében - írja a Webisztán blog szerkesztője.
Az Európai Bizottság kötelezni akarja az internetes közösségi oldalak üzemeltetőit, hogy a felhasználók gyorsan és egyszerűen törölhessék személyes adataikat, így például fényképeiket vagy ismerőseik listáját.
Már több mint 15 ezer tagja van a Facebook közösségi oldalon létrejött, „Tiltakozzunk az MR2 megszüntetése ellen” elnevezésű csoportnak, amely a napokban indult. A szimpatizánsok tüntetést is szerveznek az adóért.
A közösségi oldalra belépve ma sokan elcsodálkozhattak, a Facebook fejlesztői ugyanis kisebb betűméretet állítottak be az ismerőseink tevékenységét megjelenítő hírfolyamhoz. Számos felhasználó azonnal tiltakozni kezdett.
A 11. alkalommal megrendezett szakmai konferencia és előadássorozat idén rendhagyó módon a Balaton északi partjáról Siófokra költözött, az előadások és kerekasztalok beszélgetései azonban a már megszokott témák - közösségi hálózatok, keresőoptimalizálás, személyiségi jogok, adatvédelem - körül forogtak. Míg az egyik teremben az internet egyénre gyakorolt hatásait fejtegették az előadók, néhány méterrel arrébb a fogyasztók behálózásának kérdéseivel foglalkoztak a meghívott vendégek. Néhány jelenlévő szakértő segítségével igyekeztünk betekintést nyerni az éppen uralkodó trendekbe, ami internetes életünk jelenét és jövőjét illeti.