szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Története legnagyobb felvásárlását hajtja végre a felhőalapú ügyfélkapcsolat-menedzselési megoldásokat kínáló Salesforce – közölte magyar idő szerint kedd este a vállalat.

Az akár távolról történő közös munkavégzést segítő szolgáltatások az elmúlt hónapokban jelentős bővülést tudtak felmutatni, ám ezt nem mindegyik cég tudta máris pénzre váltani. Ilyen például az elsősorban a szervezeten belüli kommunikáció megkönnyítésére hivatott Slack, amely számára leküzdhetetlen akadálynak mutatkozott a pandémiás időszakban gőzerővel fejlesztett Microsoft Teams.

A Salesforce kedden bejelentett, 26 milliárd dolláros (átszámolva 7681 milliárd, azaz 7,6 billió forintos) felvásárlásának következményeként bővül a cég portfoliója, ügyfélkapcsolati (CRM) rendszere mellett – illetve akár abba integrálva – szervezeten belüli kommunikációs megoldást is kínálhat majd ügyfeleinek.

A Salesforce bejelentése szerint az üzletet várhatóan 2022 második negyedévében sikerül majd lezárni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Az Alkotmánybíróság szerint rendben van a paksi titkolózás

Az Alkotmánybíróság szerint rendben van a paksi titkolózás

Ágykeretből előbújó tévét fejlesztett az LG

Ágykeretből előbújó tévét fejlesztett az LG

Sárga lapot javasol az ölelkező focistáknak egy brit politikus

Sárga lapot javasol az ölelkező focistáknak egy brit politikus