Több nap helyett néhány óra alatt lemossa az összes ablakot egy új magyar drón – videó
Bemutatták az ABZ Innovation legújabb fejlesztésű drónját, amely fejlesztői szerint előrelépést hozhat a hagyományos tisztítási módszerekkel szemben. Az új technológia különösen alkalmas épületek homlokzatai, tetők, ablakok, valamint napelemek hatékony és biztonságos tisztítására. A drón nagynyomású vízsugárral végzi a nehezen hozzáférhető felületek tisztítását.
HVG
Az ipari épületek, napelemek hatékony tisztítása gyakran igényel létrákat, állványzatokat vagy emelő kosarakat. Ezzel szemben ABZ Innovation drónja képes ezeket a nehezen elérhető felületeket is megközelíteni, így csökkenti a munkafolyamat költségeit, miközben minimalizálja a balesetveszélyt – így mutatta be Ludvigh Károly, az ABZ Innovation ügyvezetője a vállalat legújabb fejlesztésű, pilóta nélküli légi járművét, a C10 típusú tisztítódrónt. Szavai szerint az időtakarékos technológia egyetlen nap alatt képes elvégezni olyan feladatokat, amelyek korábban napokat vettek igénybe.
A földi munkálatok alapján már ismerős nagynyomású tisztítás során az erős vízsugár eltávolítja a port, szennyeződéseket és egyéb lerakódásokat a felületekről. A berendezés az épületek homlokzati tisztításán túl képes a napelem panelek hatékony tisztítására is.
oktatás #kereskedelem #szervíz #ABZDrone #Cszéria Fedezze fel az ABZ Innovation C sorozatunkat, melynek segítségével akár 30 méteres magasságban is nagy teljesítményű tisztítására vagyunk képesek. Nagy teljesítményű, 190 bar nyomásával a C szériás drónok újradefiniálják az ipari tisztítás hatékonyságát és pontosságát. ABZ Drone – még több érdekességért és információért keress minket az alábbi felületeinken, elérhetőségeinken!
Az ABZ ügyvezetője szerint a vállalat fejlesztése „azt bizonyítja, hogy a magyar ipari dróngyártás Európa csúcsára ért, és alapvető változást hozhat a tisztítástechnológia területén”.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.