Autópornó Brad Pittel, magyar kanyarral - kritika az F1 című filmről
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
A kínai Baidu Európában elsőként Svájcban kezdené el tesztelni az önvezető robotaxiját, de Törökországban is megvetné a lábát.
Hamarosan Európában is megjelenhetnek a kínai technológiai óriás, a Baidu önvezető taxijai – számolt be róla a The Wall Street Journal. A lap úgy tudja, a Baidu Apollo Go robotaxi még az idei évben debütálnak: a cég a PostAtóval, a svájci posta leányvállalatával folytat tárgyalásokat, amely vidéki buszjáratokat üzemeltet. Az Apollo Go ezeken a területeken kezdheti tesztelni a robotaxikat.
Annak érdekében, hogy ez megtörténhessen, a Baidu a következő egy hónapokban egy helyi szervezetet alapít majd.
A lap emlékeztet: márciusban a vállalat bejelentette, hogy 100 teljesen önvezető autót helyez üzembe Dubajban, 2028-ra pedig 1000 járműre bővítené a flottáját a városban. Emellett bővíti hongkongi tesztüzemeit, és állítólag a jövőben Törökországban is teszteléseket tervez.
A Baidu 2022-ben indította el az Apollo Go-t a legfontosabb kínai városokban, beleértve Pekinget, Kantont és Sanghajt is. A lap szerint a Baidu a kínai versenytársaihoz hasonlóan valószínűleg Európában kíván terjeszkedni az Egyesült Államok helyett, mivel a kínai vállalatokat nagyobb ellenőrzésnek vethetik alá Amerikában.
Az egyik vállalat, amellyel a Baidu versenyezni fog Európában az Uber, amely a hónap elején írt alá megállapodást a kínai önvezető autókra szakosodott startup céggel, a Momentával. Az Uber és a Momenta 2026-ban indít robotaxi-szolgáltatásokat a kontinensen. A Baidu autóiban valószínűleg sofőr is lesz, mielőtt ténylegesen önvezető módban kezdenének dolgozni a járművek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.
Nem tudni, mit hoz a jövő, de Litkai Gergely a BKK-leállás után kidolgozta a Fővárosi Csődelodázási Csomagot.