Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Húsz évig tartó tárgyalások után pénteken sikerült megegyeznie a Fülöp-szigeteknek és Indonéziának arról, hol húzódnak a két ország közötti határok a Celebesz-tengerben.
Benigno Aquino Fülöp-szigeteki elnök és a hamarosan leköszönő Susilo Bambang Yudhoyono indonéz államfő is megjelent pénteken a két ország kizárólagos gazdasági övezeteit egymástól elhatároló megegyezés aláírásakor. A két államfő ígéretet tett arra, hogy szorosabbra fűzik Manila és Jakarta viszonyát, s megállapodást írtak alá a terrorellenes küzdelem és a felsőoktatás területén.
Aquino mérföldkőnek nevezte a tengeri határokról szóló szerződést, amely teljes mértékben a nemzetközi jogon, különösen az ENSZ tengerjogi egyezményének elvein nyugszik. Hozzátette, hogy az okirat a jogállamiság és a tengerjogi viták békés rendezése melletti rendíthetetlen elkötelezettség világos bizonyítéka.
Manila 2013 januárjában ENSZ-döntőbírósági eljárást kezdeményezett Kínával fennálló területi vitájában, a Dél-kínai-tenger egyik részének, a Scarborough-zátonynak és körzetének birtoklása ügyében, amelyet mindkét állam a magáénak tart.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.