Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Új repedések alakultak ki a Margit híd és a Batthyány tér közötti alagútban a fonódó villamosok okozta megterhelés miatt. Mindkét kötött pályás vonalra sebességkorlátozást vezettek be.
A metró után már a HÉV-vel is gondok vannak: a Batthyány tér és a Margit híd közötti alagútban sebességcsökkentést rendeltek el az aggasztóan szaporodó hajszálrepedések miatt - írja hétfői számában a Népszava.
A Batthyány tér és a Margit híd közötti agyonhasznált HÉV-alagútban keletkezett eddig meglévő repedések mellé újabbak alakulnak ki az alagút "tetején" közlekedő fonódó villamosok okozta fokozott igénybevétel miatt - derült ki a BKV válaszából, amit az újság megkeresésére küldött.
A helyzet komolyságát jelzi, hogy a pályaszakaszon sebességcsökkentésre kötelezték a fonódó villamosokat is. "A HÉV-alagút födémje feletti közlekedés feltételeit a Nemzeti Közlekedési Hatóság határozta meg számunkra, végzésük alapján 2016 szeptemberétől 25 km/h sebességkorlátozást vezettünk be az érintett szakaszon. A hatósági állásfoglalás szerint a korlátozást addig kell fenntartani, amíg az alagútban tapasztalt hajszálrepedések terjedése műszakilag teljesen megoldódik" - közölte a közlekedési társaság.
Az alagútban a Batthyány téri állomásra 20 kilométeres sebességgel haladhatna be a szerelvény, de ezt 10 kilométerre csökkentették. Ám a repedések terjedése így sem szűnt meg, ezért az alagút felett közlekedő villamosok sebességét is mérsékelték.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.