A sötét lelkű hiphopmogul partijain fehér volt a kötelező viselet
Zenei mogulból elítélt bűnöző lett Sean Combs, az egykori hiphopkirály, aki zűrös ügyei ellenére magabiztosan hitte, hogy érinthetetlen.
Festményei csúcsárakon kelnek el, ám Gerhard Richter alig nyilatkozik. Szerinte a festészetről beszélni értelmetlen, mert épp az kerül a vászonra, ami szavakkal nem megfogalmazható. Ettől a dokumentumfilm még nagy élmény.
Ritka, hogy egy film tíz év késéssel jusson el a hazai mozikba. Corinna Belz többszörösen díjnyertes dokumentumfilmjével, a Gerhard Richter, a festővel mégis ez történt. 2011-ben készült, de csak most mutatják be a magyar mozik. Ez esetben tíz év nem számít túl hosszú időnek: a 89 éves festő annyira elzárkózik a nyilvánosságtól, hogy filmbeli megszólalása szinte frissnek hat. Ráadásul Belz szórványos kérdéseire nemcsak néhány szóban válaszolt, hanem megengedte, hogy a műtermében forgasson 2009-ben, amikor absztrakt sorozatát festette. A bizalom közöttük régi: Belz két rövidfilmet is készített az absztrakt és fotorealisztikus festményeivel világhírnevet szerzett német művészről.
Zenei mogulból elítélt bűnöző lett Sean Combs, az egykori hiphopkirály, aki zűrös ügyei ellenére magabiztosan hitte, hogy érinthetetlen.
Az atomerőműben súlyos a kár, de sugárveszély egyelőre nincs. Akkor minden rendben? Egyáltalán nem.
Az Oroszország-szakértő szerint a kormánymédia „teljesen nyilvánvalóan hergel és uszít”.
Eltűnésekor hawaii mintás inget viselt.
Egy sárkányszörfös jókor volt jó helyen.
Egy-egy hátúszó néha elbizonytalanítja a fürdőzőket.
Pontosan úgy működik, mint a légvédelmi rendszerek.