Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Kísértetváros, rozsdatemető egyfelől, működő kisvállalkozások, raktárak és kreatív műhelyek másfelől. Két világ egy helyen – így fest a 140 éve indult csepeli gyártelep 2022-ben.
Kéz és láb kinyújt, elrugaszkodás, és már indulhat is a repülés a szélcsatornában. A lebegésnek ebben a páratlan élményében lehet része annak, aki ellátogat a Skyward bázisára. Csepelen, az egykor a munkásmozgalom fellegvárának számító gyárváros 200 hektáros területén nem ez az egyetlen olyan attrakció, ahol szabadon szárnyalhat az ember.
Évtizedeket repülhet vissza az időben, aki a fém- és acélgyár régi épületeinek alagsorában kialakított – szakértő vezetés mellett ma is látogatható – légoltalmi bunkerek valamelyikét bejárja.
De még jegyet sem kell váltania annak, aki ennél is többre, egy évszázadnál is távolabbi időutazásra vágyik. Az egykor dicsőbb napokat látott, döntő részben ma is működő gyárvárosban szép számmal állnak olyan csarnokok, raktárak, villalakások, amelyek még az alapító Weiss Manfréd nevével fémjelzett fénykorból valók.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.