A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A magyarok nagyjából fele inkább bizakodóan, másik fele jobbára aggodalommal tekint az idei évre. A legtöbb félelem az egészségügyi rendszerrel és a szeretteik esetleges elvesztésével kapcsolatos, de sokan tartanak a gazdasági válságtól és a klímaváltozástól is.
Azt, hogy valaki bizakodva vagy aggódva kezdte az új évet, mint annyi minden mást is, leginkább a politikai hovatartozás határozza meg. A fideszesek 78 százaléka reményekkel telve várja az új esztendőt, míg a tiszásoknál a bizakodók aránya csak 34 százalék, kétharmaduk félve tekint 2025-re. A pártpolitikai irányultságtól nyilván nem függetlenül a fővárosiak kiemelkedő arányban aggódnak: 62 százalékuk kevesebb jót, mint rosszat vár az előttünk álló évtől, miközben a többi településtípus lakói között egy hajszállal több a reménykedő, mint az aggódó.
A biológiai meghatározottság azonban egy ponton felülírni látszik a politikai indítékú hangulatokat: a fiatalok között több a derűlátó (a 30 év alattiak 57 százaléka), mint az idősebbek soraiban (a 64 év felettiek 43 százaléka), pedig – mint tudjuk – az előbbiek között az ellenzéki szavazók, az utóbbiak csoportjában viszont a kormánypártiak vannak többségben.
Mi minden nyomasztja az aggódókat? A paletta igen széles.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Kvízjátékunk egyszerű: a négy megadott névből három a képzelet szüleménye, egy pedig valóban létezik.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.