A gyüttmenteket megállíthatja az önazonossági törvény, de a lakások értékcsökkenését nem
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
Utálunk dugóban ücsörögni, de, hogy Budapest nem is olyan szörnyű az alábbi városhoz képest az kijelenthető.
A közlekedési dugók fővárosa manapság a brazíliai Sao Paolo. Igazi rémálom a péntek este. Nem ritka, hogy 180 kilométernyi autófolyam sorakozik az utakon, de volt, hogy 295 kilométernyi egybefüggő autósor vesztegelt a metropoliszban – írja a BBC.
A helyi kormányzat próbálkozott mindenfélével; mikor és ki autózhat, de nem sok eredménnyel, a sor csak egyre nő – vélik a lakosok. Úgy tűnik a 11 milliós fejlődő városban, ahol egyre nagyobb rétegnek van lehetősége kocsit fenntartani, nehéz bármit tenni. Ami a gazdasági hatékonyságot illeti, egy teherautó maximum 6-8 fuvart tud csinálni a szükséges 15-20 helyett, amit pedig a gazdasági szükségszerűség indokolna. Úgy tűnik a GDP-hez azzal is hozzá lehet járulni, ha milliók ülnek a dugóban, és égetik az üzemanyagot.
Az üzletemberek körében egyre népszerűbb a légi taxi, kibérelnek egyet és megpróbálnak minél több találkozót megszervezni az időszakra.
Érdekes talán, hogy az IBM egyik idei riportjában, amelyben a legtragikusabb közlekedési helyzetű 20 várost mérték fel Sao Paolo helyet sem kapott. A legrosszabb helyek az IBM felmérése szerint: Peking, Mexico City, Sanghai, Nairobi, Johannesburg, Moszkva. Európában a TomTom navigációs termékek gyártója szerint pedig Varsó, Marseilles és Róma, azok a városok, amit jobb autóval elkerülni.
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
Kigyulladt egy kioszk, a tűz átterjedt a kis boltokra, ahol egymás után robbantak fel a túlhevült gázpalackok.
Tusványoson Semjén beszélt Majkáról és arról is, mire számít, ha esetleg hatalomra kerülnek Magyar Péterék.
Témák és vélemények a világlapokból.