Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
„Egy korszak véget ért” – a fenti két mondattal érzékeltette talán legjobban a maranellói márka két évtizede legfontosabb embere miként látja saját jövőjét.
A Ferrari elnöke, Luca Cordero di Montezemolo a hírek szerint hamarosan távozhat jelenlegi megbízásából az egyre komolyabb ellentéte, a márka anyavállalatát a Fiat-Chryslert irányító erősember Sergio Marchionne miatt – írta az automotivenews.com.
A Fiat-elnök a sorozatos Formula–1-es kudarcok után – a Ferrari '93-óta nem szerepelt ilyen rosszul – támadta Montezemolót, mondván „senki sem pótolhatatlan”, jelezvén, hogy nagyon elégedetlen a maranellóiak teljesítményével, és ez könnyen Montezemolo leváltásához vezethet. A Ferrari vezetése szeptember 11-én ül össze, hogy értékeljék a márka első félévi eredményeit.
A Ferrari mostanra 90 százalékban a Fiat tulajdona, amelynek kulcsfigurája az a Sergio Marchionne, akinek tervei szerint a maranellói cégnek további terjeszkedésbe kellene fognia, hogy még erősebb konkurenciát jelentsen a Volkswagen konszern kezében lévő Lamborghinivel szemben.
Montezemolo 1991 óta vezeti a Ferrarit és továbbra is teljesen független státuszt kíván fenntartani az anyacéggel szemben, megőrizve annak exkluzivitását azzal, hogy az éves darabszámot nem kívánja 7000 darab autó fölé emelni.
A Ferrari a Fiat profitjának 12 százalékát szállítja, miközben a Fiat-csoport éves szinten 4,4 millió autót értékesít.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.