A gyüttmenteket megállíthatja az önazonossági törvény, de a lakások értékcsökkenését nem
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
A kormány azt tervezi, hogy átalakítja az elektromos autók vásárlására nyújtott támogatás rendszerét.
Az elektromos autónként mindenkinek járó 1,5 millió forintos vissza nem térítendő támogatási rendszert szeretnénk átgondolni, áthangolni úgy, hogy bizonyos szakmacsoportok, rászorultsági alapon kaphassanak támogatást új elektromos autó vásárlása során - jelezte az InfoRádió Aréna műsorában Palkovics László.
Az innovációs és technológiai miniszter elmondása szerint például a taxisok és a Magyar Posta jó célcsoport lehet a módosított támogatási rendszer során, hiszen a posta üzemelteti ma Magyarországon a legnagyobb gépkocsi flottát és az lenne a cél, hogy "a városon belüli szállítóeszközeik ne terheljék már a környezetet".
A minap bejelentett elektromos buszstratégia kapcsán Palkovics hangsúlyozta: azt szeretnék, hogy 3 éven belül a 25 ezer főnél nagyobb magyar városokban csak elektromos buszok működjenek, és 10 év alatt 7500 buszt szeretnének lecserélni országszerte, amelyre a gyártás oldaláról abszolút meg van a kapacitás a magyarországi (külföldi és hazai) gyártók részéről.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
Tusványoson Semjén beszélt Majkáról és arról is, mire számít, ha esetleg hatalomra kerülnek Magyar Péterék.
A miniszterelnök beszélt Majkáról és Azahriah-ról is.
Ma Magyarországon nem látszik az alagút vége.
Témák és vélemények a világlapokból.