Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Az Utinform oldala több helyen is forgalmi nehézségekről számol be.
Baleset történt az M0-s autóút keleti szektorán. A Megyeri híd felé vezető oldalon a 60-as km-nél mindkét forgalmi sávot és a leálló sávot is sérült személyautók foglalják el. A forgalom araszolva kerülgeti a járműveket. Vezessenek körültekintően!
Egy korábban árokba hajtott kamion műszaki mentését végzik az M7-es autópálya főváros felé vezető oldalán a 160-as km-nél, a balatonfenyvesi csomópontnál. A munka miatt a Budapest felé vezető oldal le- és felhajtóágát várhatóan a délutáni órákig lezárták. Kerülni a következő, 150-es km-nél lévő fonyódi csomópont felé a 7-es főúton lehetséges.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.