Év végére még jutott egy tuning Lamborghini Urus és egy könnyített Tesla Model X csata
Nem maradt el a meglepetés a két tonna feletti behemótok csatájában.
hvg.hu
A meglepetés pedig éppenséggel mára az, hogy a Teslánál gyorsabb tudott lenni az egyik futamban lényegében az első pillanattól fogva a tuningolt, benzines Lamborghini Urus.
A 4.0 literes duplaturbós V8-as alapból 3.6 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet és 300 km/h felett van a végsebessége. A legerősebb Tesla Model X P100D a Ludicrous Plus módban közel hasonlóan teljesít, mert 3,1 másodperc alatt van százon. (A párharc 3:15-től kezdődik.)
A két alapmodellnél még érdekesebb volt a két tuningváltozat összecsapása, amelyeknél az Urus plusz 75 lóerővel rendelkezett a normálhoz képest, így lett 725 lóerős. A Tesla esetében a tulajdonos inkább a súlycsökkentéshez nyúlt tuning gyanánt és 90 kilogrammot valahogyan kiszedtek a Model X-ből.
Összességében mindkét kocsi rekordot ment a távon, mert az Urus 200,39 km/h-ra gyorsult 400 méteren, míg a Tesla 193,2 km/h-ra.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A ZAZ-trió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk. És persze a Csupasz pisztoly 4-ről, amiből kihagyták.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Vajon eljön az idő, amikor a boltok nekünk fizetnek majd azért, hogy náluk vásároljunk? Nem tudni, de tény, történelem során volt néhány furcsa példa arra, mi miért került kevesebbe és ennek mi lett a következménye. Elek Péter hozott is párat a Duma Aktuál közönségének.