Áradt a felgyorsult Tisza és mindent letarolt
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
A Tesla tőzsdei értéke már minden versenytársét felülmúlta, de a kasszája kevésbé csörög.
Sokmilliárd dolláros forgalmú nagyvállalatok az autóipar óriásai, amelyek évente 92 millió darab új autóval gyarapítják a globális gazdaságot. Az éves szinten közel 11 millió darab járművet gyártó Volkswagen-csoport, amely tucatnyi márkát tulajdonol, tavaly 290 milliárd dolláros bevételt könyvelhetett el, míg egy hasonlóan sok márkával rendelkező Fiat–Chrysler-szövetség csak 121,6 milliárdot. A VisualCapitalist oldal készített egy összehasonlítást arról, hogy a 19 legnagyobb autógyártó nyilvánosan elérhető pénzügyi adatai alapján mit jelentenek ezek az összegek, ha másodpercekre vonatkoztatjuk őket.
A VW-konszern esetében ez az érték 9202,88 dollár volt másodpercenként 2019-ben. A német csoport ezzel a teljes piacot vizsgálva is láthatóan hatalmas mamut, egyedül a Toyota mérhető hozzá, amely a második helyen áll 8634,58 dolláros másodpercenkénti bevételével. A harmadik a Ford, ám oda "csak" 4946,73 dollár bevétel érkezik minden másodpercben.
A lista alján a Tesla található, másodpercenként "mindössze" 780,06 dollárral, ami azért is érdekes, mert jelenleg ez a legnagyobb értékű autógyártó vállalat a világon. Két hónapja, a piaci kapitalizációja alapján elérte a 183 milliárd dolláros értéket, megelőzve az addig uralkodó Toyotát.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Pannonhalmán mondta el augusztus 20-i ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke.
Kína és Oroszország is részt venne a kidolgozásban, dobta fel az orosz külügyminiszter.
A rendőrség ugyanakkor nem akarja elárulni, hogy milyen bűncselekmény gyanújával indítottak eljárást.