Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Retró dizájnnelemekkel és trendi hajtáslánccal érkezett meg a Fiat 126 Vision.
A Fiat a népszerű 500-as modell utódjaként 1972-ben mutatta be a 126-os típust, melyet 1980-ig gyártottak Olaszországban. Nálunk azonban nem ez, hanem értelemszerűen sokkal inkább a lengyel változat volt elterjedt: a Polski Fiat 126p-t 1973-tól egészen 2000-ig gyártották.
Egy nemzetközi tervezőirodának, az MA-DE Studiónak most az az ötlet pattant ki a fejéből, hogy az eredeti Fiat 126 dizájnelemeit felhasználva készít egy a mai kor elvárásainak megfelelő városi kisautót. Íme a 100 százalékban elektromos hajtású Fiat 126 Vision:
A Fiat egyébként nemrégiben leplezte le az 500-as modell tisztán elektromos új változatát, mely egy 42 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri a működéséhez szükséges energiát, a WLTP szerinti hatótávja pedig mintegy 320 kilométer. A régi Fiat 126-nál több mint fél méterrel hosszabb Fiat 500e mozgatásáról egy 118 lóerős villanymotor gondoskodik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.