Használt Alstom mozdonyok bérlésével enyhítené a járműhiányt a MÁV
A francia Alstom által gyártott több áramnemű Astride mozdonyok akár 160 km/órás sebességgel is vontathatnak.
A francia Alstom által gyártott több áramnemű Astride mozdonyok akár 160 km/órás sebességgel is vontathatnak.
A távolsági utazás során egy sorozatgyártású, nem módosított Coradia iLint vonat egyetlen tank hidrogénnel 1175 kilométert tett meg, ráadásul úgy, hogy közben csupán vizet bocsátott ki, üzemeltetési zajszintje pedig rendkívül alacsony volt.
Az Alstom által gyártott Coradia iLint a világ első hidrogénvonata. Csak gőzt és kondenzvizet bocsát ki, miközben alacsony zajszint mellett üzemel.
A lap szerint nem várták meg a tárgyalásos szakasz lezárultát, így nem is lehet tudni, mennyiért vállalta volna a szállítást a két pályázó.
Az Alstom két szerződést is nyélbe ütött Olaszországban, több száz millió euróért cserélhetik le a dízelmozdonyokat.
A MÁV a saját színére festetné a HÉV-szerelvényeket, ha már ő a tulajdonos.
Egy hétmilliárd dolláros ügyletről lehet szó.
Csúcsidőben 13 darab közlekedik a 4-es metróvonalra vásárolt 15 Alstom-szerelvényből, így tovább már nem csökkenthető a követési időköz.
Korábban még arról volt szó, vegyesvállalat lesz, most a cég megveheti a Dunakeszi Járműjavító Kft.-t és ingatlanjait.
Kiszámolta az MNB, hogy az ország leggazdagabb egy százalékánál van az összvagyon negyede; vádat emeltek az Alstom-ügyben; egy újság és egy focicsapat került új tulajdonoshoz. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A 3-as metró déli szakaszának felújításához van köze. De hogyan? A Metróért Egyesületet kérdeztük.
Más OLAF-jelentés eddig a közelébe sem került a magyarországi bíróságoknak. Ebben az esetben – mint szerda reggel kiderült – négy embert, köztük két magyart vádoltak meg. Közszereplő nincs a vádlottak között.
Az ügyészség négy embert vádol több millió eurós vesztegetéssel és fiktív szerződések megkötésével.
Tiborcz után pedig hülyére nyomozták magukat, de hát semmi jele a bűnnek.
A Siemens és az Alstom vasúti üzletágai egyesültek volna, de az Európai Bizottság szerint ez kiiktatta volna a versenyt a piacról.
Az Európai Bizottság vétót emel a német Siemens AG és francia konkurense, az Alstom SA vasúti üzletágainak egyesülésére - közölte a Reuters jól értesült forrásokra hivatkozva.
Ezek nyilván továbbra is gyermekbetegségek.
Egyelőre három szerelvény hiányzik a flottából, egy azonban hamarosan visszaállhat a forgalomba.
A Politico forrásai szerint a fúziót azért utasította el az Európai Bizottság, mert a két európai vasútépítő cég összeolvadásával gyakorlatilag megszűnne a verseny.