Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az Alstom két szerződést is nyélbe ütött Olaszországban, több száz millió euróért cserélhetik le a dízelmozdonyokat.
Egy nagyszabású szerződéssel Olaszországban is megkezdődött a dízelvonatok nyugdíjazása: a milánói vasúttársaság 160 millió eurós (nagyjából 57,5 milliárd forintos) megbízást adott az Alstomnak hat, hidrogéncellás vonat leszállítására. Az első hidrogénvonatokat három év múlva helyezhetik üzembe. Az Alstom további 8 szerelvényre is kapott opciót - írja a Railjournal.com szakportál.
A vasútépíítő társaság szerint a megbízás hatalmas lépés a fenntartható vasúti közlekedés irányába. Azt ígérik, az új, környezetbarát vonatjaik minden tekintetben - sebességben, hatótávolságban egyarán - felveszik a versenyt a hagyományos dízelmozdonyokkal.
Az üzlet előtt nem sokkal az Alstom még egy komoly megbízást szerzett: Olaszországban 149 millió euróért üzemeltethetnek 31 regionális járatot Lombardiában.
A technológiát Németországban kezdték el tesztelni, Olaszország már a második európai ország, ahol üzembe helyezhetik a hirdogénhmeghajtású járműveket.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.