szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Indulatosabbak voltak mostanában, de nemcsak az utasokkal, hanem a többi közlekedővel is.

Az utóbbi hetekben több alkalommal is arról értesült a BKK, hogy a járművezetők megengedhetetlen hangnemben kommunikáltak az utasokkal, illetve más közlekedőkkel. Ezt mind a BKK, mind pedig a szolgáltató társaságok határozottan elítélik és szankcionálják – közölte a társaság.

A cég elmondja, hogy a fővárosban több mint 5 ezer járművezető dolgozik, és valamennyiük számára alapvető elvárás, hogy udvariasak legyenek az utasokkal, ezt oktatják is. A sofőrök döntő többsége ennek eleget is tesz – írják. 

Azt is írták, hogy a Budapesti Közlekedési Központ és a járművezetőket foglalkoztató szolgáltatók minden, a járművezetők munkavégzésével kapcsolatos bejelentést külön kivizsgálnak. A BKK ismételten felhívta a szolgáltatók figyelmét, hogy az utasokkal közvetlen kapcsolatban lévő munkatársak, így elsősorban a járművezetők fokozott figyelmet fordítsanak a szolgáltatói magatartás jelentőségére, az utasokkal való kommunikációra, valamint a konfliktushelyzetek kezelésére.

Egyúttal a BKK kéri az utasok segítségét abban, hogy amennyiben nemkívánatos magatartást tapasztalnak a munkatársak részéről, arról tegyenek bejelentést a BKK ügyfélszolgálatán (a +36-1-325-5255 éjjel-nappal hívható telefonszámon vagy a bkk@bkk.hu e-mail címen) a konkrét pályaszám/rendszám, valamint időpont megjelölésével.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Sztojcsev Iván Gazdaság

Az első hó legyőzte a MÁV-ot, a BKK még harcol

A MÁV-nál nem készültek el időre egy váltó megszerelésével, majd leesett a hó. A főváros pedig csak feleannyi embert talált a hómunkákra, mint amennyi kellene. A munkaerőhiány és az utak, vasutak rossz helyzete egyszerre okoz káoszt, így aztán 2019 tele is úgy indult: esik a hó, emiatt szinte lehetetlen közlekedni sok helyen.

Kovács Gábor Gazdaság

Csak nem lehet kihagyni a T-Systemst a BKK új mobiljegyéből

Már hónapok óta üzemel a BKK mobiljegy-rendszere, csak épp a sofőrök nem tudják ellenőrizni az első ajtós járműveken, hogy érvényes-e az utasok bérlete. Az ellenőrzéshez szükséges eszközök telepítését a T-Systems fogja felügyelni.