Divatos, de nem divatterepjáró a 800 lóerős legújabb Brabus G-osztály

Ez az erőhiányban abszolút nem szenvedő járgány aszfalt helyett inkább terepen érzi igazán jól magát.

  • hvg.hu hvg.hu
Divatos, de nem divatterepjáró a 800 lóerős legújabb Brabus G-osztály
A Mercedes több évtizedig lényegében változatlan formában, időről időre modernizált technikával gyártotta a 70-es években kifejlesztett G-osztályt, melynek csak a közelmúltban látott napvilágot az általunk is alaposan letesztelt második generációs kiadása.

És ebből készített most a Brabus egy különleges platós változatot, a jövő heti Genfi Autószalonon debütáló Brabus 800 Adventure XLP-t:

Brabus

A tengelytáv kereken 50 centiméterrel nőtt, a teljes hossz pedig 69 centiméterrel, és a pickup teljes hossza eléri az 5,31 métert.

Brabus

Az egyedi futóműnek köszönhetően a 22 colos terepgumis kerekű és 11,6 centiméterrel kiszélesített kocsi alja 49 centiméterre van a talajtól.

Brabus

A 4 literes biturbó V8-as benzinmotor 800 lóerőt, illetve 1000 Nm-es nyomatékot ad le. Ennek köszönhetően alig 4,8 másodperc alatt letudható a 0-100-as sprint, a végsebesség pedig elektronikusan van korlátozva 210 km/h-ra.

Brabus

A bőrbelsős Brabus 800 Adventure XLP ára 575 630 euró (195 millió forint), a mellékelt fotókon látható, drónnal együtt szállított kivitel árcéduláján pedig 666 386 eurós (225 millió forint) összeg olvasható.

Brabus

 

Brabus
Brabus

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Az állami alkalmazottakon spórol a kormány, nehogy mások érezzék a megszorítást

Az állami alkalmazottakon spórol a kormány, nehogy mások érezzék a megszorítást

Muszáj költségvetési szigort felmutatnia a kormánynak, de ennyi idővel a választás előtt ezt úgy kell megcsinálnia, hogy ne az átlagember szenvedje meg igazán. Az eredmény: az állami cégeknek kell spórolniuk a dolgozóikon. Az állam nem omlik össze, a költségvetés viszont bajban van, úgy is, hogy már a sokadik hasonló lépést tették meg.