szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy elképesztő terepjáró azoknak, akik keveslik a legerősebb gyári kivitel 585 lóerős teljesítményét.

A nemrégiben debütált legdurvább gyári Mercedes G-osztály, a már általunk is kipróbált AMG G63 motorházteteje alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as biturbó benzinmotor található, mely nem kevesebb mint 585 lóerős teljesítményt ad le. Ezenkívül a 850 Nm-es nyomatékcsúcs mellett sem mehetünk el szó nélkül, ami ráadásul már 2500-as fordulatszámtól a sofőr rendelkezésére áll.

A 2,4 tonnás német gigász alig 4,5 másodperc alatt képes állóhelyzetből 100-as tempóra gyorsítani, a végsebességét pedig 220 km/h-ra korlátozza az elektronika. Akinek ez esetleg kevés, az az AMG Drivers Package megrendelését követően akár 240-nel is repeszthet a G-osztállyal. Akinek pedig ez a teljesítmény kevés, az választhatja a Brabus legújabb tuning G-osztályát, melyből legalább egy példány hazánka is érkezett.

Íme a tatabányai hirdető által kínált, azonnal elvihető, idén márciusi gyártású Brabus G800 Widestar, melynek árcéduláján nem kevesebb, mint 105 millió forintos összeg olvasható:

Használtautó.hu

Az alig 500 kilométert futott Brabus 800 Widestar motorja 215 extra lóerőt és 150 Nm extra nyomatékot kapott, így a V8-as biturbó erőforrás immár kereken 800 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig eléri az 1 000 Nm-t.

Ennek köszönhetően a 0-100-as sprint szintideje 0,4 másodperccel csökkent, vagyis már csak 4,1 másodperc, a végsebesség viszont változatlanul 240 km/h-ra van korlátozva.

Használtautó.hu

A 23 colos könnyűfém felniken 305/35-ös sportgumik feszülnek, ezenkívül pedig a 10 centiméterrel megnövelt szélesség, illetve az átdolgozott beltér mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Használtautó.hu

 

Használtautó.hu
Használtautó.hu
Használtautó.hu

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!