Budapesten is jól mutat a Ferrari Roma
Az olasz márka megszokott sportkocsijaitól kissé eltérő dizájnjával a Roma igazán egyedi darab.
Az olasz márka megszokott sportkocsijaitól kissé eltérő dizájnjával a Roma igazán egyedi darab.
Ilyen az, amikor egy gyártó olyan autót készít, amely minden kompromisszumtól mentes, és lényegében semmilyen előírásnak sem felel meg.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
Az olasz gyártó leleplezte aktuális hibrid csúcsmodelljének nyitható tetejű változatát.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
Az olasz gyártó felfrissítette szabadidőautó kategóriás modelljét, melynek 510 lóerős biturbó V6-os hajtásához szerencsére nem nyúltak hozzá, nem tették politikailag korrektebbé. Egy SUV, ami szinte úgy megy, mint egy sportszedán.
Persze nem újak, használt járművekről van szó. De így is látszik, mennyire jól pörög a piac a koronavírus-járvány alatt.
A bukósisakban vezethető roadster kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
A praktikus kivitelű sportkocsi mozgatásáról egy 540 lóerős V12-es motor gondoskodik.
70 éve tarja a sebességrekordot a saját géposztályában.
A legendás F40 tulajdonképpen tucatmodell ehhez a sokkal kisebb mennyiségben gyártott 288 GTO-hoz képest.
Ebből a limitált szériás régi olasz szedánból garantáltan nem jön szembe minden sarkon egy példány.
Egy nagy becsben tartott gyűjtő számára alkották meg.
Az egyedi karosszéria hátsó traktusa a II. világháború előtti korszakba repít vissza bennünket.
Ez az első olyan Ferrari, melynek hivatalos leleplezésére kizárólag online került sor.
Ha valaki nem tartozik a Ferrari belső vásárlói körébe és gyorsan szeretne egy SF90 Stradalét, annak nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Stílusosan sportos olasz alternatíva azoknak, akik már ráuntak az Audi A6, 5-ös BMW, Mercedes E-osztály szentháromságra. És nem feltétlenül a legjobbra vágynak, hanem inkább valami izgalmasra.
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
Az új sportautó tulajdonosai képzeletben egy kicsit magukra ölthetik Ken Miles versenyzői overálját.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.