Nem volt jó ötlet az autómosóra bízni a Ferrari 812 Superfastot
Az olasz Genova futballcsapat kapusának kocsiját törte össze takarítás után egy túlzottan lelkes alkalmazott.
Az olasz Genova futballcsapat kapusának kocsiját törte össze takarítás után egy túlzottan lelkes alkalmazott.
Hamisítatlan Dávid vs. Góliát összecsapásnak lehetünk tanúi ebben az egyedi téli tesztben.
Az olasz gyártó komoly szabadidő-autós terveket vázolt fel.
Legutóbb 2017-ben talált új gazdára az autó, amikor az elnök a csúcson volt. Nagy kérdés, hogy most mennyire lesz kelendő.
Az olasz gyártó alapvetően automata váltós modellnek tervezte a típust, de limitált mennyiségben kéziváltóval is szerelte.
Az olasz gyártó új kategóriás prototípusát Maranello mellett sikerült lefotózni.
Az olasz sportkocsi a géppuska sortűznek ugyan nem tud ellenállni, de a .44-es Magnum lövedéknek igen.
Az egyik leghíresebb olasz dalt költötte át, azzal mondott köszönetet a csapatnak.
Az olasz márka megszokott sportkocsijaitól kissé eltérő dizájnjával a Roma igazán egyedi darab.
Ilyen az, amikor egy gyártó olyan autót készít, amely minden kompromisszumtól mentes, és lényegében semmilyen előírásnak sem felel meg.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
Az olasz gyártó leleplezte aktuális hibrid csúcsmodelljének nyitható tetejű változatát.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
Az olasz gyártó felfrissítette szabadidőautó kategóriás modelljét, melynek 510 lóerős biturbó V6-os hajtásához szerencsére nem nyúltak hozzá, nem tették politikailag korrektebbé. Egy SUV, ami szinte úgy megy, mint egy sportszedán.
Persze nem újak, használt járművekről van szó. De így is látszik, mennyire jól pörög a piac a koronavírus-járvány alatt.
A bukósisakban vezethető roadster kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
A praktikus kivitelű sportkocsi mozgatásáról egy 540 lóerős V12-es motor gondoskodik.
70 éve tarja a sebességrekordot a saját géposztályában.
A legendás F40 tulajdonképpen tucatmodell ehhez a sokkal kisebb mennyiségben gyártott 288 GTO-hoz képest.
Ebből a limitált szériás régi olasz szedánból garantáltan nem jön szembe minden sarkon egy példány.