Új routerek jönnek, gyorsabb lesz a net a MÁV járatain
A jövő év első felében fejeződhet be az a modernizáció, amely keretében modernebb routerekre cseréli a belföldi járatain lévő eszközöket a MÁV. Kétszázat már bekötöttek.
A jövő év első felében fejeződhet be az a modernizáció, amely keretében modernebb routerekre cseréli a belföldi járatain lévő eszközöket a MÁV. Kétszázat már bekötöttek.
Számos vonaton mindennap emelt szintű fertőtlenítést végeznek, az autóbuszokat minden éjjel és napközben is takarítják.
Ma még csak figyelmeztetik azt, aki nem tartja be az előírást, pár nap múlva viszont leszállítják a járatról.
Az eddiginél 20-30 perccel több idő lesz Budapestről Pécsre vagy Kaposvárra eljutni.
15-20 perces késésekre lehet számítani a hegyeshalmi vonalon, amíg be nem fejeződik a baleset miatti helyszínelés.
Annyira zsúfolt volt szerda reggel egy nagykátáról pestre tartó vonat, hogy rosszul lett rajta egy lány. Az RTL Klub Híradója szerint lehetetlen megtartani a másfél méteres védőtávolságot, a MÁV szerint ilyen előírás már nincs is.
Immár a helyi tömegközlekedésre érvényes városi napijegyek is megvásárolhatók a MÁV alkalmazásában. Szintén hasznos, hogy a késő vonatra immár a menetrendi indulás után is megvásárolható a vonatjegy.
Nyolc vasútvonalon dolgoznak, hogy minél hamarabb rendesen újraindulhasson a forgalom.
A vírushelyzet miatt a nemzetközi vonatokban nem közlekednek fekvő- és hálókocsik, valamint étkezőkocsik szeptember elsejétől - közölte a MÁV.
Dunakeszi és Göd, valamint Vácrátót és Vác között nem járnak a szerelvények.
Csak az augusztus 29-ig megváltott menetjegyekre vonatkozik a vasúttársaság döntése.
A ceglédi és lajosmizsei vonal vonatainak menetideje a fővárosi szakaszon 30-40 perccel megnőhet, járatelmaradásokra is kell számítani.
Egy hete siklott ki egy tehervonat, az utasokat egy szakaszon pótlóbuszok vitték.
A vonalon mindennaposak voltak a műszaki hibák és a késések.
Pedig a maszkhasználati kötelező a vonatokon ilyenkor is.
Először jövő héten, a váci vonalon indul újra a motorvonat.
A MÁV-csoport honlapján folyamatosan jelzik az InterCity-k foglaltságát.
Egyetlen esetben sem volt a MÁV a felelős, miközben már idén is 30 baleset történt az átjárókban.