Gázsprayt fújhattak a MÁV egyik vagonjába
Vörös fejjel, könnyező szemekkel, köhögve menekültek az utasok.
Vörös fejjel, könnyező szemekkel, köhögve menekültek az utasok.
Jelentős késésekkel közlekednek a vonatok a Budapest-Szeged és a Budapest-Veresegyház-Vác vasútvonalon.
Az utasoknak 30-40 perccel hosszabb menetidővel kell számolniuk.
A Sabine vihar teljesen leállította a távolsági forgalmat a német vasúti hálózaton.
A vasúti közlekedést szinte az egész Dunántúlon megnehezíti az időjárás.
Az összeg meghaladta a 103 millió forintot.
A legkritikusabb szakaszon is csak 8 kilométernyi felújításra futja idén.
Márciustól kezdik telepíteni az új berendezéseket.
Lehet ízlelgetni a kifejezést: "komfortnövelő karbantartás" történt.
Lesz mozikocsi, de kipróbálhatják a gyerekek azt is, milyen a jegyvizsgálók munkája.
Sajnos még nem tudjuk, mennyibe került a műalkotás, de költőien rakoncátlan.
Nem akar a vasúttársaság több olyan esetet, hogy a vonat nem megy tovább, mert lejár a mozdonyvezető munkaideje.
A vasútfejlesztési források nagy része Budapestre koncentrálódik majd, 2020-ban 4 milliárd forint értékben zajlanak felújítások.
Az utasokat leszállították a Vác és Budapest között közlekedő szerelvényről.
Az egyik ingázójárat 75 perces késsel ért végül be a pályaudvarra.
Beváltak a kalauzok által hordott testkamerák, egyre több MÁV-munkatárs kapja meg az eszközt, amely az eddigi tapasztalatok szerint sokat javít a biztonságukon.
A decemberre szóló bérletek január 7-ig érvényesek, de nem érdemes addig várni az újak beszerzésével.
Két olyan nap is lesz, amikor több mint 100 ezer utasra számítanak.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium alá tartozna a tervek szerint egy a MÁV-ból és a Volánból összegyúrt holding. Nem ez az első alkalom, hogy megpróbálják összevonni a két állami tulajdonú közlekedési céget.
A múlt héten is kapott hasonló bejelentést a vasúttársaság. Akkor nem találták nyomát a rovaroknak.