Harmincezernél is több vasutas kap pluszpénzt karácsony előtt
Azt nem árulta el a MÁV, hogy mennyi pénzt oszt szét.
Azt nem árulta el a MÁV, hogy mennyi pénzt oszt szét.
A MÁV logójával kiszivárgott prezentációban hajmeresztő dolgok vannak. De ez még mind semmi ahhoz képest, amit az utasokról írhattak volna. Most kiderül a teljes igazság.
Felkerült a netre egy úgynevezett Problématérkép, amely készítője szerint a magyarországi vasúthálózaton történt késéseket mutatja napi bontásban. A hétfői havazás miatti állapot is nézhető rajta.
Ha van téma, amire ugrásra készek a digitális népművészek, az biztos, hogy a hó és a tömegközlekedés.
Az eredeti terv szerint az orosz Transmashholding megvenné a Dunakeszi Járműjavítót, és a magyar céggel közösen gyártana 1300 vasúti kocsit az afrikai országnak. Eddig azonban csak két vasúti kocsi készült el, Oroszországban, amelyeket a magyar vasúti pályákon tesztelnek. Dunakeszi megvételéről semmi hír, pedig a második erre adott határidő is rövidesen lejár, viszont időközben bejelentkezett a cégért egy másik gyártó is.
A szegedieket kisegítette a MÁV, mindenki más Kelet-Magyarországon viszont rosszul járt a közlekedéssel foglalkozó egyesületek szerint.
Változik a menetrend december 15-től. Éjszakai vonat jár hétvégente Budapest és Esztergom között, Győrből félórával gyorsabban lehet eljutni a Balatonra, lesz olyan vonat, amely nem áll meg sehol Szeged és Budapest között, egy megállóhelyet megszüntetnek, máshol pedig buszokat is indít a MÁV.