Duma Aktuál: a MÁV tipikus utasprofiljai – végre cenzúrázatlanul
A MÁV logójával kiszivárgott prezentációban hajmeresztő dolgok vannak. De ez még mind semmi ahhoz képest, amit az utasokról írhattak volna. Most kiderül a teljes igazság.
A MÁV logójával kiszivárgott prezentációban hajmeresztő dolgok vannak. De ez még mind semmi ahhoz képest, amit az utasokról írhattak volna. Most kiderül a teljes igazság.
Felkerült a netre egy úgynevezett Problématérkép, amely készítője szerint a magyarországi vasúthálózaton történt késéseket mutatja napi bontásban. A hétfői havazás miatti állapot is nézhető rajta.
A hétfői káosz után kedd reggel 15 percesnél nagyobb késések nincsenek.
A MÁV-nál nem készültek el időre egy váltó megszerelésével, majd leesett a hó. A főváros pedig csak feleannyi embert talált a hómunkákra, mint amennyi kellene. A munkaerőhiány és az utak, vasutak rossz helyzete egyszerre okoz káoszt, így aztán 2019 tele is úgy indult: esik a hó, emiatt szinte lehetetlen közlekedni sok helyen.
Ha van téma, amire ugrásra készek a digitális népművészek, az biztos, hogy a hó és a tömegközlekedés.
Ennek tetejébe még a vasút mobilos applikációja sem működik rendesen.
Azt egyelőre nem tudni, miért ütötték egymást az utasok.
A Szegedre tartó Tömörkény IC volt érintett az esetben.
A kormány az utolsó pillanatban 5 évvel eltolta a vonaton utazók egyes jogainak érvényesítési lehetőségét.
A vonatgyártó Stadler a Dunakeszi Járműjavító Kft.-vel közösen gyártaná le a MÁV által rendelt emeletes vonatok utolsó tételét, egyúttal vételi ajánlatot is tenne a partner cégre.
A budapesti elővárosi vonalakon már csak modern szerelvények fognak járni.
Az eredeti terv szerint az orosz Transmashholding megvenné a Dunakeszi Járműjavítót, és a magyar céggel közösen gyártana 1300 vasúti kocsit az afrikai országnak. Eddig azonban csak két vasúti kocsi készült el, Oroszországban, amelyeket a magyar vasúti pályákon tesztelnek. Dunakeszi megvételéről semmi hír, pedig a második erre adott határidő is rövidesen lejár, viszont időközben bejelentkezett a cégért egy másik gyártó is.
A szegedieket kisegítette a MÁV, mindenki más Kelet-Magyarországon viszont rosszul járt a közlekedéssel foglalkozó egyesületek szerint.
Változik a menetrend december 15-től. Éjszakai vonat jár hétvégente Budapest és Esztergom között, Győrből félórával gyorsabban lehet eljutni a Balatonra, lesz olyan vonat, amely nem áll meg sehol Szeged és Budapest között, egy megállóhelyet megszüntetnek, máshol pedig buszokat is indít a MÁV.
Halálra gázolt egy embert a Nagykátáról a Keleti pályaudvarra tartó S60-as személyvonat hétfő reggel az ecseri állomásnál – közölte a Mávinform.
Változik a menetrend a Budapest–Hatvan–Miskolc-vonalon november 16-ától december 7-ig a Budapest–Hatvan-vonal felújításának következő részeként – közölte a Mávinform.
Együttműködési megállapodást írt alá a MÁV-REC Kft. kínai partnerével.
Olyan utas is van, akit majdnem hatszázszor bírságoltak meg.