szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A legkritikusabb szakaszon is csak 8 kilométernyi felújításra futja idén.

Évi 50-60 milliárd forintos plusszal jelentősen csökkenthető lenne a vonatkésések száma – ezt mondta a MÁV elnök-vezérigazgatója az RTL Híradónak. Szerinte ennyi pénzből 2 ezer kilomérnyi szakaszt lehetne rendbe tenni. Az erről szóló program már a kormány előtt van. Úgy számolnak, hogy ha évente ennyivel több pénzt kapnának, 4-5 éven belül javulna a vasút állapota, és kevesebb lenne a késés. 

Homolya Róbert szerint Budapestet az elmúlt években elkerülték a fejlesztések, ami meglátszik a vasúti pálya állapotán is – a késésekért pedig ezek az állapotok felelősek.

A MÁV azt ígéri: idén megkezdik a legkritikusabb állapotú szolnoki vonal felújítását – egyelőre nyolc kilométeren, 4 milliárd forintból.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Megrohanták az újságírók Orbánt az uniós csúcs sajtótermében – fotó

Megrohanták az újságírók Orbánt az uniós csúcs sajtótermében – fotó

Népszava: Kozmetikázza az Országos Mentőszolgálat a kiérkezési időkről szóló adatokat

Népszava: Kozmetikázza az Országos Mentőszolgálat a kiérkezési időkről szóló adatokat

Mi lesz a munkahelyemmel? Kinek lesz pénze a magyar adatvagyonból?

Mi lesz a munkahelyemmel? Kinek lesz pénze a magyar adatvagyonból?

Gomperz: Különbözünk, tehát vagyunk

Gomperz: Különbözünk, tehát vagyunk

Kocsis Györgyi: Fiatalság – okosság

Kocsis Györgyi: Fiatalság – okosság

Még többet szánnak propagandára: 150 milliárd mehet kormányzati kommunikációra

Még többet szánnak propagandára: 150 milliárd mehet kormányzati kommunikációra