Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A legkritikusabb szakaszon is csak 8 kilométernyi felújításra futja idén.
Évi 50-60 milliárd forintos plusszal jelentősen csökkenthető lenne a vonatkésések száma – ezt mondta a MÁV elnök-vezérigazgatója az RTL Híradónak. Szerinte ennyi pénzből 2 ezer kilomérnyi szakaszt lehetne rendbe tenni. Az erről szóló program már a kormány előtt van. Úgy számolnak, hogy ha évente ennyivel több pénzt kapnának, 4-5 éven belül javulna a vasút állapota, és kevesebb lenne a késés.
Homolya Róbert szerint Budapestet az elmúlt években elkerülték a fejlesztések, ami meglátszik a vasúti pálya állapotán is – a késésekért pedig ezek az állapotok felelősek.
A MÁV azt ígéri: idén megkezdik a legkritikusabb állapotú szolnoki vonal felújítását – egyelőre nyolc kilométeren, 4 milliárd forintból.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.
Karácsony Gergely tekintélyt szerzett, Magyar Péternek sikerült elkerülnie a fideszes kelepcét – csak egyetlen vesztese van a szombati napnak.