Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#autoteszt

Radovits Dávid Autó

Keresd a különbséget! – vezettük a megújult Mazda3-at

A japánok Barcelonába invitáltak minket, hogy próbára tegyük felfrissített kompakt modelljüket, amelyen első pillantásra nehéz kiszúrni a változtatásokat, de ha megtaláltuk azokat, elégedetten dőlhetünk hátra. A 6-osból átszivárgó szoftveres újdonság révén pedig az anyós sem fog hányingert kapni a szerpentinen.

Demeter Péter Autó

Seat Ateca-teszt: megkapták, amit akartak

A Seatot az utóbbi időkig sokat lehetett heccelni azzal, hogy a sok „emocion” helyett inkább egy kis „action” kéne, hogy egyenesbe jöjjön. A spanyol márka egy kompakt szabadidő-autóval végre megkapta a komoly esélyt, hogy bizonyítson. Kipróbáltuk.

Heimer György Autó

Népautó – aranyáron: Volkswagen e-Golf teszt

Motorhang és károsanyag-kibocsátás nélkül megy, remekül húz, de nagyon környezettudatosnak kell lenni, hogy megérje a több mint 11 millió forintos vételárát a jelenleg futó elektromos Golf. Ráadásul jövőre jön a nagyobb, 300 kilométer hatótávolságú típus is.

Radovits Dávid Autó

Jó lesz szedánnak is - Renault Megane Grand Coupé-menetpróba

Háromtagúra bővült a Renault Megane modellcsalád: a ferdehátú és a kombi után megérkezett a szedán is, amelyet mostantól Grand Coupénak hívnak. A Fluence közvetlen utódjaként kissé indokolatlannak tűnik névválasztás, ennek ellenére egy kifejezetten praktikus, kellemes formavilágú, szerethető autót hoztak össze a franciák.

Demeter Péter Autó

Peugeot 3008-bemutató: hagyjuk az egyterűséget

Tíz autóból már három szabadidő-autó nálunk is. Akár tetszik, akár nem, az SUV-k elárasztották a piacot, a kérdés mára csak az, mennyire tud egy-egy gyártó a tucattól eltérő autót fejleszteni, ami aztán a vásárlóknak is tetszik. Az új Peugeot 3008-assal ez most egész jól sikerült.

Demeter Péter Autó

Volvo V90-teszt: ki meri ezt kombinak nézni?

A Volvo a legklasszikusabb alakításait mindig is ebben a műfajban, a nagy családi autóknál nyújtotta. Biztonságosak voltak, megbízhatóak, praktikusak, maximum kicsit unalmasak. Mostanra viszont még ezzel az utóbbival sem lehet betámadni őket. Az új Volvo V90 formailag eléggé leporolta a kategóriát.

1
31 32 33 34 35
46
Hamarosan indulhat Szíjj Lászlóék kassai fociakadémiájának építése

Hamarosan indulhat Szíjj Lászlóék kassai fociakadémiájának építése

Bejelentést tett a Nintendo: jön a Lego-kockákból épült Game Boy

Bejelentést tett a Nintendo: jön a Lego-kockákból épült Game Boy

Megváltozik a Facebook Marketplace, újfajta hirdetéseket láthat rajta

Megváltozik a Facebook Marketplace, újfajta hirdetéseket láthat rajta

Rühfertőzés volt a dunaföldvári idősotthonban

Rühfertőzés volt a dunaföldvári idősotthonban

Megvan, ki viszi tovább Ray Stevenson szerepét a Star Wars-univerzumban

Megvan, ki viszi tovább Ray Stevenson szerepét a Star Wars-univerzumban

Tavaly ismét elszálltak a lakásárak, már van, ahol 2,9 milliós négyzetméterár alatt nemigen kapunk új lakást

Tavaly ismét elszálltak a lakásárak, már van, ahol 2,9 milliós négyzetméterár alatt nemigen kapunk új lakást

Megjavította a hibás szkafandereket a NASA, fél év után újból lesz űrséta a Nemzetközi Űrállomáson

Megjavította a hibás szkafandereket a NASA, fél év után újból lesz űrséta a Nemzetközi Űrállomáson

Ürge-Vorsatz Diána a 1,5 fokos határ átlépéséről: Nem egymással fogunk versenyezni, hanem a fennmaradásért

Ürge-Vorsatz Diána a 1,5 fokos határ átlépéséről: Nem egymással fogunk versenyezni, hanem a fennmaradásért

Tévhit, hogy agyunknak csak a 10 százalékát használjuk. De akkor mekkora részét?

Tévhit, hogy agyunknak csak a 10 százalékát használjuk. De akkor mekkora részét?

A címlapról ajánljuk