Megosztott autók céges használatra – Magyarországon újít a Share Now
A közautózás lehet a cégautó jövője, már nálunk is elérhető a Share Now for Business szolgáltatás.
A közautózás lehet a cégautó jövője, már nálunk is elérhető a Share Now for Business szolgáltatás.
Az egykoron dinnyékkel telepakolt Zsigulit negyedmillió forintért hirdetik.
A minden további nélkül zöld rendszámozható újdonság elektromos hatótávja megközelíti a 70 kilométert.
Európában és Amerikában rémes negyedéve volt a BMW-nek, és ezen az ázsiai javulás is csak kicsit tudott szépíteni.
Bucsi Attila a hétvégén korengedménnyel állhat rajthoz a Swift Cup Europe-ban.
Itt a megoldás azoknak, akik nem teljesen elégedettek a gyári Type R-rel.
Az újdonság nagyteljesítményű villanymotorjai üzemanyagcellából nyerik az energiát.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
Vagányabb külsővel, szerényebb fogyasztással és továbbfejlesztett biztonsági megoldásokkal támad a japán kisautó.
Az RS Q5-be az SQ5-től eltérően nem gázolajat, hanem benzint kell majd tankolni, már ha egyszer ténylegesen megérkezik.
Ezzel a sportos SUV-val nem okoz különösebb nehézséget a keresztben történő közlekedés.
A japán gyártó szemrevaló kompaktjának első turbós benzines változatát Mexikóban leplezték le.
Vízforraló funkciót nem, egyéb érdekességet viszont bőven találtunk Ibolya néni egykori farmotoros Skodájában, mely a Fenyő-gyilkosságot feldolgozó dokumentumfilmben is szerepelt. Következik a véletlenül lefényezett alátét és a csehszlovák sílécösszefogó gumi története.
Ha a kézfertőtlenítő folyadék párologni kezd, elég egy szikra is ahhoz, hogy begyulladjon a gőz. Ezért semmiképpen se hagyjuk azt az autóban ebben a melegben - figyelmeztet az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).
Moods néven érdemes keresni azt az új funkciót a Waze-ben, amivel saját hangulatunkhoz igazíthatjuk az autónk ikonját.
A 3-as BMW aktuális csúcsmodellje az összkerékhajtás ellenére sem lett steril sínautó, és olyan vezetési élményt biztosít, hogy egyelőre nehéz elképzelni, miért is lenne majd szükségünk az érkezőben lévő új M3-asra.
Az 1 500 lóerős hiperautót az elmúlt 3 évben szinte alig használták.
Közel 5 méter hosszú, igen alacsony és vészjóslóan morajló hamisítatlan V8-as hanggal támad. Kipróbáltuk, hogy milyen 2020-ban egy 1980-ban készült olasz luxusszedán, amelynek olyan süppedősek az ülései, hogy szinte elveszünk bennük.
Ezt a szalonállapotú régi luxusautót eddig még sosem helyezték hivatalosan forgalomba.
A brit kisautó komoly meglepetést okozhat a gyorsulásával.