Leáll a győri Audi-gyár a koronavírus miatt
A cégnél Győrben jelenleg közel 13 ezer ember dolgozik.
A cégnél Győrben jelenleg közel 13 ezer ember dolgozik.
A CO2-kvóta miatti bírságok már felérnek egy kegyelemdöféssel. Sok gyártónál ez élet-halál kérdése lehet.
A japán gyártó hazai részlegénél eddig nem tapasztaltak megbetegedést – Kínában újraindult a termelés.
A Mercedesnél 2039-re teljes karbonsemlegességet hirdettek.
Átlagosan 12 százalékos béremelést hajt végre a Magyar Suzuki Zrt. A fizikai dolgozói körében az átlagbér 13,4 százalékkal növekszik.
Továbbra is trükköznek a dízelautók kibocsátási adataival a Daimlernél.
Az autógyártás szenvedheti meg leginkább az új típusú koronavírus okozta járványt az ipari ágazatok közül.
A beruházást a magyar kormány is megtolja, 425 millió forinttal.
Többek közt a Daimler, a Tesla és a Ford is beindíthatja a vírus miatt lezárt kínai üzemeit.
Évente több tízmilliárd euró büntetést kell fizetniük az uniós autógyártóknak az új károsanyag-kibocsátási szabályok következtében.
Hét amerikai, II. világháborús bomba hatástalanítása és elszállítása lassította a napokban a Tesla németországi üzemének földmunkáit.
Túllépte a 100 milliárd dolláros határt a Tesla értéke, amivel lekörözte a Volkswagent is, így már csak a Toyota áll előtte 230 milliárd dollárral. Mindezt annak ellenére, hogy a Tesla eladásai még mindig messze elmaradnak a benzin- és dízelautókat gyártó óriásoktól. Elon Musk azonnal minimum 50 millió dollárral gazdagodott.
A kutatás-fejlesztésbe kell most beruházni az autóiparban, Közép-Európa országai pedig a rég jól ismert okból lehetnek sikeresek: alacsonyabbak a fizetések, mint nyugaton - állapította meg a McKinsey riportja.
Az Audi-szakszervezet előállt a béremelésre vonatkozó javaslatával.
Kilenc autógyártót tömörít magában a német konszern.
A csökkentést korai nyugdíjazással és közös megegyezéssel tervezik megoldani az autócégnél.
A kínai Geely lehet a lehetséges résztulajdonos, akiké a Volvo vagy Lotus gyártó fele is.
Nem csak új évtized, új korszak is kezdődik az idén az autóiparban. A gyártóknak minden korábbinál szigorúbb károsanyag-kibocsátási normáknak kell megfelelniük, miközben a vásárlók nem feltétlenül a legzöldebb termékeket favorizálják.
Jóváhagyták a Fiat Chrysler és a PSA egyesülésének végleges feltételeit, 2020 végén vagy 2021 elején zárulhat a fúzió.