Elege lett a koronavírusból az autóiparnak
Többek közt a Daimler, a Tesla és a Ford is beindíthatja a vírus miatt lezárt kínai üzemeit.
Többek közt a Daimler, a Tesla és a Ford is beindíthatja a vírus miatt lezárt kínai üzemeit.
Évente több tízmilliárd euró büntetést kell fizetniük az uniós autógyártóknak az új károsanyag-kibocsátási szabályok következtében.
Hét amerikai, II. világháborús bomba hatástalanítása és elszállítása lassította a napokban a Tesla németországi üzemének földmunkáit.
Túllépte a 100 milliárd dolláros határt a Tesla értéke, amivel lekörözte a Volkswagent is, így már csak a Toyota áll előtte 230 milliárd dollárral. Mindezt annak ellenére, hogy a Tesla eladásai még mindig messze elmaradnak a benzin- és dízelautókat gyártó óriásoktól. Elon Musk azonnal minimum 50 millió dollárral gazdagodott.
A kutatás-fejlesztésbe kell most beruházni az autóiparban, Közép-Európa országai pedig a rég jól ismert okból lehetnek sikeresek: alacsonyabbak a fizetések, mint nyugaton - állapította meg a McKinsey riportja.
Az Audi-szakszervezet előállt a béremelésre vonatkozó javaslatával.
Kilenc autógyártót tömörít magában a német konszern.
A csökkentést korai nyugdíjazással és közös megegyezéssel tervezik megoldani az autócégnél.
A kínai Geely lehet a lehetséges résztulajdonos, akiké a Volvo vagy Lotus gyártó fele is.
Nem csak új évtized, új korszak is kezdődik az idén az autóiparban. A gyártóknak minden korábbinál szigorúbb károsanyag-kibocsátási normáknak kell megfelelniük, miközben a vásárlók nem feltétlenül a legzöldebb termékeket favorizálják.
Jóváhagyták a Fiat Chrysler és a PSA egyesülésének végleges feltételeit, 2020 végén vagy 2021 elején zárulhat a fúzió.
Túl lassan alakul át a világ járműgyártásában meghatározó szerepet játszó német autóipar, s ennek következményeit a vele együttműködő országok is kénytelenek lesznek viselni.
A magyar gyár által összeállított motorok jelentik a francia-német autóipari konszern legnagyobb számban készülő erőforrását.
Hogy pontosan hányat, azt nem jelentette be a német járműipari konszern.
Még karácsony előtt aláírják a megállapodást a világ negyedik legnagyobb autóipari csoportjának létrehozásáról.
Olyan összeget költenek majd elektromos autók fejlesztésére, amivel nem nagyon tud más piaci szereplő versenyezni.
A német gazdaság most megúszta a recessziót, de a korábban az egyik húzóerőnek számító autóipar nehéz helyzetben van.
2019 még jó év lesz, de utána jelentős visszaesés lesz tapasztalható.
Egy évszázadon keresztül a németek joggal büszkélkedhettek azzal, hogy a világ legjobb autóit ők gyártják, de most a Google, a Tesla és a nyomukba járó kínaiak lenyomhatják őket - kesereg a hamburgi Der Spiegel.
Egymás után függesztik fel a kilakoltatásokat az ellenzéki kerületi polgármesterek; létszámleépítésre kényszerülhet a Dunaferr; Orbán Viktor Vlagyimir Putyinnal tárgyalt Budapesten. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.