Megkezdődtek az elbocsátások az autóiparban
Kölcsönzött munkavállalók az érintettek.
Magyarországon építi meg 13,3 milliárd forintból az első külföldi gyárát a dél-koreai Bumchun Precision.
Elindul az úgynevezett E-transzformáció projekt, amelynek keretében új műhely és irodaépület is épül. A fejlesztés összesen 41 milliárd forint, amihez a magyar állam 6,4 milliárd forint vissza nem térítendő támogatást ad.
A miniszter is elismerte, hogy a magyar gazdaság teljesítményét erősen meghatározza az export.
Látszólag minden rendben van, de mégis sok cég felől aggasztó hírek érkeznek. Így áll a magyar autóipar.
12 ezer fős létszámleépítéssel és gyárak bezárásával reagált a kereslet csökkenésére.
Magyarország nem támogatja, hogy ilyesmi történjen – mondta a külügyminiszter.
Meghatározó üzleti sajtótermékek (Wall Street Journal, Bloomberg) egybehangzó értesülései szerint hétfőn jelenthetik be, hogy együttműködésre lép a Fiat Chrysler és a Renault. Az amerikai-olasz autógyártó a későbbiekben a Renault-Nissan szövetség új tagja lehet, ami átrendezheti a nagy autógyárak élmezőnyét.
Közben kiderült, újabb területeket kell megvenni.
Az utóbbi időszakban több hír is megjelent az autóipar problémáiról, ami azért fontos, mert a magyar gazdaság közismerten nagy mértékben függ a járműgyártók teljesítményétől. Utánajártunk, mitől és mennyire kell félni.
Másfél éve nem volt akkora a növekedés, mint most. Az autóipar a tavalyi problémák után magára talált, és az egész gazdaságot felpörgeti.
Az idei évtől a General Motors igazgatóságában többségben lesznek már a nők, miután két férfi igazgató visszavonul.
Az Európai Bizottság azt állapította meg, hogy összejátszott a három nagy autóipari cég.
A bizonytalan Brexit olyan hatásmechanizmusokkal járhat, amit vélhetően nem tud átvészelni az egyébként is gondokkal küzdő brit autógyártás.
Még a legalacsonyabb fizetésű dolgozóknak is 18 és fél százalékos béremelést sikerült kiharcolnia a szakszervezetnek.
70 féle elektromos modelljük lesz hamarosan.