Olyan arcot kapott ez a Chevy, amit nem szeretnénk viszontlátni a visszapillantónkban
Ennek a vadonatúj amerikai pickupnak a fejlesztésekor vélhetően nem a gyalogosbiztonság fokozása volt az elsődleges szempont.
Ennek a vadonatúj amerikai pickupnak a fejlesztésekor vélhetően nem a gyalogosbiztonság fokozása volt az elsődleges szempont.
Hamarosan hazánkba is megérkezik a minden korábbi BMW-nél nagyobb X7-es divatterepjáró, vázoljuk a magyar listaárakat.
A teljesen új 8-as széria még épphogy csak megérkezett a szalonokba, és máris kijött belőle egy felbőszített változat.
Egy új üzemanyagot dobtak piacra R33 BlueDiesel néven.
Harmadik nemzedéknél jár a Volkswagen legnagyobb autója, a Touareg, amellyel a gyártó most érezhetően az elit ligában is játszani szeretne. Az autóban például akkora képernyő van, mint egy dizájnos nappaliban. Persze nem csak ez bizonyítja, hogy ez most a német márka pillanatnyilag legfejlettebb autója. Kipróbáltuk.
Bár alapvetően haszonjármű, egyre többen divatterepjáró helyett vásárolják a remek kiállású Rangert, amely egyáltalán nem jön zavarba, ha kemény terepre hajtanak vele. Ezt onnan tudjuk ilyen biztosan, mert próbának vetettük alá.
A japán gyártó új kompakt modellje a dízelek kedvező fogyasztását és nagy nyomatékát a benzinmotorok finom járásával kombinálja. A turbó nélküli lágyhibrid meghajtás benzinnel üzemel.
Az akár 7 üléses változatban is elérhető méretes divatterepjárót egy katalán városról nevezték el.
Nem divatterepjáró, hanem egy régivágású kombi, és turbó sincs a motorján, vagyis e tekintetben nem egy túl trendi autó a 6-os Mazda. Ettől persze még bőven lehet remek választás, máris jövünk a részletekkel.
A második generációs Evoque nem nőtt nagyobbra az elődjénél, a belsejében viszont több hely jut az utasoknak és a csomagoknak.
A gyártó megemelte népszerű kompakt kombiját, és néhány fényezetlen elemmel tette kicsit vagányabbá.
A kékvérű brit márka már most megmutatja, hogy körülbelül milyen lesz a jövőre érkező első SUV-modellje.
A BMW méretes kupéjának motorházteteje alatt egy magas fordulatszámú biturbó V8-as erőforrás rejtőzik.
Hazánkban is bemutatkozott a dél-koreai márka nagy divatterepjárója, melynek van néhány igen hasznos funkciója. És egyelőre csak dízelmotorral kapható.
Ez a bajor divatterepjáró egyrészt elképesztően erős, másrészt viszont egyáltalán nem fogyaszt sokat.
Jelek szerint a Nürburgringen már javában zajlik a bőven 400 lóerő feletti teljesítményű sportos divatterepjáró tesztelése.
A vászontetős 8-as széria legerősebb modellje 530 lóerővel támadja le az aszfaltot.
A trendi külsőt nemcsak a kasszánál kell megfizetnünk, hanem a praktikum oltárán is áldoznunk kell miatta. Cserébe viszont egy tekintetmágnes divatterepjáró lehet a miénk.
Ha valaki egy az alapmodellnél egyedibb megjelenés és kicsit sportosabb T6-osra vágyik, az vessen néhány pillantást erre az új változatra.
Vázoljuk, hogy milyennek ígérkezik a Golf, az Astra és a Focus legújabb versenytársa. Nem lesz unalmas.